اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

مسکن مهر رشت سال آینده افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت از بهره‌برداری 17 هزار واحد مسکن مهر رشت تا سال آینده خبر داد.

مسکن مهر رشت سال آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت سید ولی‌الله عظمتی در مراسم بهره‌برداری از ساختمان آتش‌نشانی روستای سراوان با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر منشأ خیر و برکات در انقلاب اسلامی بودند، اظهار کرد: دولت در برنامه‌های عمرانی گام‌های بسیار بلندی برداشته است.

وی ادامه داد: برخی از خدمات دولت نهم و دهم در بخش‌های مختلف نسبت به دولت‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

فرماندار رشت به دستورات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: هدف اصلی سخنان مقام معظم رهبری این است که در کنار تحریم از طرف استکبار جهانی شکوفایی و سازندگی را با صرف کمترین هزینه ادامه دهیم تا بهترین شکوفایی را داشته باشیم. 

وی ابراز کرد: با وجود تمام تحریم‌ها و فشارها که نهایت تحریم را در این مقطع توسط استکبار جهانی شاهد هستیم باید بتوانیم نیازهای خود را برطرف کنیم.

عظمتی با تصریح بر اینکه ملت ما پس از 33 سال بهتر از گذشته در صحنه حضور دارند گفت: باید شکرگزار خدمات دولت باشیم و با حمایت از مسئولان فرصت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم برای سازندگی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهدا، آزادگان و رزمندگان در حکومت اسلامی است ابراز کرد: سازندگی و توسعه با شتاب خوبی در این دولت صورت گرفته و ادامه دارد. 

این مسئول اضافه کرد: مسئولان خود را خادم مردم می‌دانند و مردم سبب افتخار و دلگرمی مسئولان اجرایی کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته تعداد 100 روستای رشت گازدار شده‌اند خاطر نشان کرد: تا پایان سال 92 این رقم به 250 روستا افزایش می‌یابد.

به گفته عظمتی، تعداد 160 روستا از 292 روستای شهر رشت از نعمت آب شرب برخوردار هستند و 7 میلیارد و 400 میلیون تومان برای پروژه‌های آبرسانی در هفته دولت هزینه شده است. 

وی با اشاره به زمان بهره‌برداری مسکن مهر رشت تصریح کرد: 17 هزار واحد مسکن مهر رشت تا سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول