اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از نخستین واحدهای مسکن مهر مهاباد

خبرگزاری فارس: نخستین واحدهای مسکن مهر شهرستان مهاباد با حضور استاندار آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از نخستین واحدهای مسکن مهر مهاباد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در مراسم افتتاح این واحدهای مسکن مهر گفت: 74 واحد مسکن مهر مهاباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته خلیل محبت‌خواه این تعداد از واحدهای مسکن مهر در قالب سه تعاونی احداث شده است که جزو تعاونی‌های نمونه مسکن مهر در آذربایجان‌غربی به‌شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر 3 هزار و 247 واحد مسکن مهر در شهرستان مهاباد در قالب 40 تعاونی در حال احداث است که در مجموع از 53 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

محبت‌خواه پیش‌بینی کرد تا پایان سال جاری بیش از 80 درصد از واحدهای مسکن مهر این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد یکی از مشکلات اجرای طرح مسکن مهر این شهرستان وجود معارض برای برخی از اراضی این شهرستان بود که این مشکل نیز با تلاش مسئولان این شهرستان تا حدود زیادی رفع شده است.

همچنین در ادامه این مراسم طرح تجهیز 184 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان مهاباد به سامانه آبیاری تحت فشار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرجهاد کشاورزی مهاباد اظهار داشت: با تجهیز این میزان از اراضی کشاورزی به سامانه آبیاری تحت فشار مجموع اراضی زیر پوشش آبیاری نوین در این شهرستان به 2 هزار و 750 هکتار رسید.

محمد دمکری افزود: برای اجرای این طرح‌ها که در 16 روستای مهاباد به اجرا گذاشته شده در مجموع 18 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال میزان اراضی کشاورزی زیر پوشش این طرح در شهرستان مهاباد به بیش از 3 هزار و 200 هکتار برسد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 55 طرح در شهرستان مهاباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت که از این تعداد 34 طرح با 37 میلیارد ریال در حوزه کشاورزی بود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول