اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

شهرداری حامی ورزشکاران المپیکی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: ابراهیم برخورداری با حمایت شورا و شهرداری قزوین در المپیک بعدی به مدال دست می‌یابد.

شهرداری حامی ورزشکاران المپیکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین سعید وزیری‌نژاد در مراسم تجلیل از ابراهیم برخورداری ورزشکار حاضر در المپیک 2012 لندن اظهار کرد: ابراهیم برخورداری با اقتدار توانست در مسابقات جهانی برای کشورمان در رشته تپانچه بادی سهمیه حضور در المپیک لندن را کسب کند و صاحب رکورد جهانی نیز شود که این خود افتخار بزرگی است.

وزیری‌نژاد افزود: سهمیه‌ای که برای نخستین بار نصیب کشورمان شد، به واسطه تلاش این ورزشکار قزوینی صورت گرفت.

وی تأکید کرد: المپیک، عرصه رقابتی سخت و حساسی است به خصوص المپیک لندن که 10 هزار ورزشکار برای کسب حدود 900 مدال با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند.

وزیری‌نژاد یادآور شد: رشته ورزشی تپانچه بادی نیز بسیار ظریف و حساس است و با یک لرزش دست ممکن است در نتیجه بازی تغییر اساسی حاصل شود و ورزشکار در جمع مدال‌آوران قرار نگیرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: به طور حتم با حمایت شورای شهر و شهرداری قزوین از ورزشکاران و به ویژه ابراهیم برخورداری شاهد درخشش بیشتر وی در مسابقات و المپیک بعدی هستیم تا پرچم ایران اسلامی به اهتزاز درآید و نام قزوین در عرصه ملی و فراملی پرآوازه شود.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول