اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال درمیان:

طبس قهرمان مسابقات جام شهدای دولت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال درمیان گفت: تیم والیبال طبس مسینا به عنوان قهرمانی مسابقات والیبال گرامی‌داشت هفته دولت با نام جام شهدای دولت دست یافت.

طبس قهرمان مسابقات جام شهدای دولت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات جام شهدای دولت اظهار کرد: در این دوره از بازی‌ها پنج تیم شرکت کردند که پس از تیم طبس مسینا تیم‌های قهستان و گسک به عناوین دوم و سوم مسابقات دست یافتند. 

وی، از برگزاری لیگ منظم والیبال درمیان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: کاپ اخلاق مسابقات جام شهدای دولت به تیم شهدای روستای تخته‌جان اهدا شد.

رئیس هیئت والیبال درمیان، از نبود داور تخصصی، پراکندگی جمعیت، کمبود امکانات و کمبود مربی به عنوان مهمترین مشکلات والیبال در درمیان یاد کرد و افزود: پیشرفت ورزش والیبال در شهرستان درمیان نیازمند توجه خاص مسئولان شهرستان به ویژه مسئولان اداره ورزش و جوانان به این رشته پرطرفدار است.

اژدری از والیبال به عنوان سومین رشته پرطرفدار در درمیان یاد کرد و افزود: در حال حاضر یک‌هزار و 357 ورزشکار در شهرستان درمیان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 150 نفر به صورت حرفه‌ای در رشته‌های مختلف نظیر والیبال، فوتسال،‌ کبدی، کشتی و ورزش‌های روستایی و عشایری می‌پردازند.

وی افزایش بیمه‌شدگان این رشته، تشکیل ستاد استعدادیابی والیبال، افزایش مسابقات و برپایی لیگ والیبال را از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در سال جاری برشمرد و افزود: تعامل روزافزون دستگاه‌های اجرایی لازمه ارتقا جایگاه والیبال در این شهرستان مرزی است.

رئیس هیئت والیبال درمیان ‌از ورزش به عنوان زمینه‌ساز افزایش نشاط، تندرستی جامعه و عامل پیشرفت شهرستان یاد کرد و گفت: لازمه رشد و توسعه هر جامعه‌ای به نهادینه‌ کردن فرهنگ ورزش در آن جامعه بستگی دارد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول