اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 11 امتیاز

قهرمانی نیم فصل لیگ برتر والیبال قم به تیم شهید نظری رسید

خبرگزاری فارس: عنوان قهرمانی دور رفت پیکارهای لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم به تیم والیبال شهید نظری رسید.

قهرمانی نیم فصل لیگ برتر والیبال قم به تیم شهید نظری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علاقمندان به والیبال در شهر مقدس قم از آغاز سومین دوره رقابت‌های والیبال باشگاه‌های این استان که با حضور شش تیم مدعی برگزار می‌شود شاهد رقابت‌های جذابی در این دوره هستند، رقابت‌هایی که قهرمانی دور رفت آن به تیم شهید نظری رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی هیئت والیبال استان قم در هفته پایانی مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های قم سه مسابقه برگزار شد که طی آن والیبالیست‌های شهید نظری در این هفته گوی سبقت را از دو رقیب دیگر خود ربوده و قهرمان نیم فصل شدند.

در هفته پنجم و پایانی از دور رفت سومین دوره مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم، نخستین و حساس‌ترین بازی را تیم‌های والیبال شهید نظری و آموزش و پرورش قم برگزار کردند که این دیدار به برتری قاطع تیم شهید نظری انجامید.

والیبالیست‌های شهید نظری در تلاش برای قهرمانی دور رفت این پیکارها، در جدال با تیم والیبال آموزش و پرورش قم در سه گیم متوالی به برتری رسیده و بدین ترتیب آخرین بازی خود در نیم فصل نخست را با پیروزی سه بر صفر پشت سر گذاشتند.

تیم‌های والیبال شیدا و کاشانه‌گستر برگزار کننده دومین دیدار هفته پایانی نیم فصل نخست بودند که در این دیدار نیز مسابقه نزدیکی از سوی هر دو تیم به نمایش درآمد و در نهایت تیم برنده در گیم پنجم این دیدار حساس مشخص شد.

در این دیدار والیبالیست‌های تیم کاشانه گستر در گیم‌های اول، سوم و پنجم موفق به کسب برتری شدند تا دو امتیاز به تیم کاشانه گستر و یک امتیاز به تیم شیدا برسد.

اما تیم والیبال وحدت که تلاش زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دور رفت داشت تا همچون دوره‌های قبلی یکی از مدعیان قهرمانی باشد، در جدال با یکی از تیم‌های بالای جدولی به برتری دست یافت تا شانس خود را برای قهرمانی حفظ کند.

در جدول رده‌بندی سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های استان قم، تیم والیبال شهید نظری با 11 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم بوستان‌ با همین امتیاز در مکان دوم و تیم وحدت با هشت امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول