اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ورزش بانوان ابرکوه:

بانوان ابرکوه 25 تیم والیبال دارند

خبرگزاری فارس: مسئول امور ورزش بانوان ابرکوه گفت: ورزش بانوان ابرکوه دارای 25 تیم والیبال است.

بانوان ابرکوه 25 تیم والیبال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، شهره حاجی‌زاده در جلسه مربیان و سرپرستان تیم‌های والیبال بانوان ابرکوه اظهار داشت: در حال حاضر 25 تیم والیبال در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: 25 مربی نیز که 20 نفر از آنها را مربیان توجیهی تشکیل می‌دهند در سطح شهرستان کار آموزش به علاقمندان والیبال خواهر را بر عهده دارند.

حاجی‌زاده با اشاره به پیشرفت رشته ورزشی والیبال بانوان نسبت به دو سال قبل خاطرنشان کرد: تعداد تیم‌های والیبال پیش از این تنها سه تیم و تعداد مربیان نیز یک مربی بوده است.

نائب رئیس والیبال بانوان ابرکوه نیز در این جلسه که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه و نماینده فرماندار برگزار شد، گزارشی از برگزاری چهار دوره مسابقات والیبال در سال جاری ارائه داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه نیز هدف از این جلسه را بررسی مسائل ورزشی بانوان و رفع دغدغه‌های فکری فرماندار شهرستان در مورد این ورزش ذکر کرد و اظهار داشت: در این مدت کوتاه ورزشکاران این رشته هم از نظر اخلاق و حجاب و هم در ورزش، پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و باعث ایجاد الگوی رفتاری در دیگر ورزشکاران شده‌اند.

ابوالفضل قاسمی ضمن تشکر از بخشداران شهرستان ابرکوه در یاری رساندن به ورزش، خواستار گسترش ورزش در سطح پایگاه‌های مقاومت شد.

تشکیل کلاس داوری با حضور حداقل 25 شرکت کننده، برگزاری کلاس‌های توجیهی مربیان، برگزاری کلاس مشاوره در ورزش با حضور مشاوران مجرب شهرستان، جلوگیری از ورود وسایل ارتباطی شخصی در هنگام تمرینات و مسابقات از جمله موبایل و همایش رژه تیم‌های والیبال بانوان در هفته دولت برخی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول