اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه نمایشگاه دولت مهر

مشکلات واحدهای تولیدی زنجان بررسی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان، کمیته بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در قالب پنل در محل دایمی نمایشگاه‌های کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

مشکلات واحدهای تولیدی زنجان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در این پنل با اشاره به ضرورت رفع مشکلات واحدهای تولیدی، اظهار کرد: ضروری است با نگاهی جدید مشکلات واحدهای تولیدی بررسی شده و برای رفع این مشکلات اقدام کرد.

وی بر ضرورت حل مشکلات واحدهای تولیدی تاکید کرد و افزود: بانک‌های عامل باید برای حل مشکلات این واحدها اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان سرمایه و داشتن معوقه را از مشکلات این واحدها عنوان کرد و گفت: با برگزاری جلسات مختلف باید مشکلات این واحدها بررسی و برای رفع آن اقدام کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی از محل بنگاه‌های زودبازده اقتصادی قابل حل است، خاطرنشان کرد: استان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

عباسی با اشاره به اینکه بیش از دو سال است که کمیته بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان فعال شده است، افزود: این کمیته با بررسی مشکلات، تعامل مطلوب با واحدهای تولیدی را دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون تشکیل این کمیته در رفع مشکلات واحدهای تولید مثمر ثمر بوده است، یادآور شد: در نمایشگاه دولت مهر نیز این کمیته با حضور اعضا و واحدهای تولیدی برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان بر ضرورت حل مشکلات این واحدها از طریق بانک‌های عامل تاکید کرد و افزود: بانک‌های عامل در کمترین زمان نسبت به حل مشکلات اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول