اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان خواستار شد

راه‎اندازی کمیته ویژه شناسایی واحدهای تولیدی بدهکار در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: برای رسیدگی به معوقات بانکی کمیته ویژه‎ای برای شناسایی واحدهای بدهکار درستکار و فرصت‎طلب در استان تعیین شود.

راه‎اندازی کمیته ویژه شناسایی واحدهای تولیدی بدهکار در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رمضان بهرامی صبح امروز در حاشیه جلسه با فعالان اقتصادی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: با راه‎اندازی چنین کمیته ویژه‎ای برای شناسایی واحدهای بدهکار درستکار و فرصت‎طلب می‎توان ضمن حمایت از مدیران ارزشی، پویا و درستکار، علت تغییر مسیر و هدر رفتن منابع پولی در تعدادی از واحدها را مشخص کرده و در راستای حفظ بیت‎المال با واحد متخلف برخورد قاطع به عمل آید.

وی تصریح کرد: در شرایطی که مقام معظم رهبری امسال را به عنوان حمایت از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردند و سپس به امر اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند و در شرایطی که دشمن نابودی تولید و اقتصاد کشور را نشانه گرفته، لازم است تا مسئولان استان به ویژه مدیران بانک‎ها با تمامی امکانات به کمک بخش تولید بشتابند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان یادآور شد: مدیران بانک‎ها می‎توانند با تزریق نقدینگی حساب شده، تولید و اشتغال موجود را حفظ کنند و نظیر همبستگی ملی در دفاع مقدس، در جنگ اقتصادی نیز با همبستگی کامل ملی بر مشکلات فائق شوند.

بهرامی از تلاش‎های استاندار گلستان در راستای برطرف کردن موانع تولید قدردانی کرد و گفت: با نگاه ویژه استاندار، همه مسئولان قضایی، امنیتی و سایر مدیران استان برای حل مشکلات بخش تولید با عزم جدی، رفع موانع تولید را در برنامه خود قرار داده‎اند.

وی با تاکید بر اینکه تداوم تولید و حفظ اشتغال به تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی برمی‎گردد خاطر نشان کرد: سقف اعتباری یکی از واحدهای تولیدی در استان‎های مجاور بالای یک هزار میلیارد تومان بوده که معادل کل نیاز اعتباری واحدهای صنعتی استان است؛ بنابر‌این تداوم تولید و حفظ اشتغال و حتی بهره‎گیری بیشتر از ظرفیت‎های صنعتی موکول به تزریق نقدینگی است که به مثابه خون در رگ‎های بخش صنعت به شمار می‎رود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول