اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

واحدهای تولیدی مشکل‌دار در سایت تسهیل ثبت‌نام کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: تمام واحدهای صنعتی مشکل‌دار می‌توانند برای بررسی معضلات خود در سایت تسهیل ثبت‌نام کنند.

واحدهای تولیدی مشکل‌دار در سایت تسهیل ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید عبدلی‌زاده صبح امروز در جلسه‌ای با حضور مسئولان این سازمان اظهار داشت: در جلسات کارگروه استانی ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و ریشه‌یابی شده و به مراجع ذی‌صلاح منعکس می‌شود‌.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسات، سهولت و تسریع در بررسی و برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی برای حمایت بیش از پیش از این واحدها است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصریح کرد: واحدهای تولیدی صنعتی که با مشکل و چالش مواجه هستند، برای ثبت درخواست و پیگیری از طریق این کارگروه استانی باید به سایت www.tashil.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنند؛ سپس مستندات خود را به صورت دستی یا الکترونیکی به معاونت امور صنعتی سازمان ارائه دهند.

عبدلی‌زده تأکید کرد: در صورت عدم ثبت‌نام واحدهای تولیدی صنعتی متقاضی، در این سایت درخواست وی وارد کارگروه نخواهد شد و مراجعه کنندگان در صورت بروز هر گونه مشکل یا سؤال می‌توانند با حوزه معاونت امور صنعتی سازمان تماس حاصل کنند.

وی یادآور شد: متقاضیانی که قبلا در طرح به‌روز‌رسانی اطلاعات واحدهای صنعتی ثبت‌نام نکرده‌اند باید پیش از ثبت‌نام در سایت تسهیل، در سایت www.amarsanat.mim.gov.ir اقدام به ثبت‌نام کرده باشند تا نام کاربری و رمز ورود به سایت تسهیل را در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام/ز20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول