اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان قم:

فعالیت واحدهای تولیدی راکد آغاز خواهد شد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن قم گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده واحدهای تولیدی دارای مشکل معوقات خود را به طور اقساط پرداخت کرده و فعالیت واحدهای تولیدی راکد، شروع خواهد شد.

فعالیت واحدهای تولیدی راکد آغاز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ابوالفضل خاکی پنجشنبه شب در نخستین همایش نقش گمرک و اتاق بازرگانی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که با همکاری گمرک استان و اتاق بازرگانی و با حضور حضور مدیران، تولید کنندگان و صنعتگران استان در سالن امام علی(ع) اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به رهنمودهای رهبری در دیدار با مسئولان اتاق بازرگانی اظهار کرد: ایشان ایجاد رسالت در بخش خصوصی برای حضور در میدان‌های اقتصادی و ایجاد ریل‌گذاری جدید در مسائل کشور با توجه به اصل44 و حمایت از بخش خصوصی را مورد تاکید قرار دادند.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی قم تعامل و همکاری خوبی با نهادهای مختلف استان برای حل مشکلات صنعتگران دارد اضافه کرد: حضور مستمر در جلسات استانداری، پیگیری راهکارهایی در راستای ارتقای تولید و نگاه تولیدمدار در بخش تولید استان، مطرح کردن مشکلات صنعتگران در مراکز مختلف و ایجاد راه‌های برون رفت از مشکلات از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی استان بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن قم با اشاره به اینکه با ایجاد کمیسیونی در اتاق بازرگانی به دنبال پیگیری و حل مشکلات مالیاتی تولیدکنندگان استان هستیم خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است تا واحدهای تولیدی دارای مشکل معوقات خود را به طور اقساط پرداخت کنند و از این‌رو فعالیت واحدهای تولیدی راکد، شروع خواهد شد.

خاکی با تاکید بر اینکه مشکلات مربوط به بخش‌های مختلف تولیدی در اتاق بازرگانی بررسی و در هیئت نمایندگان مطرح می‌شود تصریح کرد: آنچه که امروز در اتاق بازرگانی مطرح است ایجاد تعامل و ارتباط مستمر با مجمع نمایندگان مردم قم در مجلس است.

وی با اشاره به بازدید نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از سه شهرک صنعتی شکوهیه، محمودآباد و سلفچگان اظهار کرد: نمایندگان مردم قم با حضور خود از نزدیک مشکلات واحدهای صنعتی را بررسی کردند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان قم افزود:  کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی در خصوص مشارکت‌پذیری افراد متخصص، تشکل‌ها و پژوهشگران در راستای توسعه بخش خصوصی کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول