اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مهندسی پلیمر آسمان مهر:

ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت دانش بنیان مهندسی پلیمر آسمان مهر با اشاره به مشکلات شرکت‌های دانش بنیان خاطرنشان کرد: ضروری است اقدامات لازم برای ارائه تسهیلات به این شرکت‌ها انجام شود.

ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شود

مهدی شاه‌محمدی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شرکت دانش‌بنیان مهندسی پلیمر آسمان مهر در زمینه تولیدات مخازن سوخت انعطاف‌پذیر تقویت شده و قطعات کامپوزیت و لاستیک فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان عدم پرداخت تسهیلات به این افراد است، افزود: به دلیل مشکلات مالی، این شرکت‌ها قادر به ادامه فعالیت‌های خود نیستند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مهندسی پلیمر آسمان مهر با اشاره به مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: ضروری است اقدامات لازم برای ارائه تسهیلات به این شرکت‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه تا کنون قول‌هایی در این زمینه به شرکت‌ها برای ارائه تسهیلات داده شده است، افزود: ولی تا کنون هیچ نوع تسهیلاتی در اختیار این شرکت‌ها قرار نگرفته است.

شاه‌محمدی با اشاره به اینکه این شرکت برای دریافت تسهیلات به 20 درصد سهم اشتغال استان زنجان معرفی شده است، افزود: تا کنون این تسهیلات ارائه نشده است.

وی از عقد قرار داد با شرکت‌های مختلف از جمله صنایع نظامی خبر داد و گفت: به دلیل عدم ارائه تسهیلات فعالیت‌های شرکت به نحو مطلوبی پیش نمی‌رود.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مهندسی پلیمر آسمان مهر برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را که به ارائه دستاوردهای کلی نظام می‌پردازد، مهم دانست و گفت: با برگزاری این نمایشگاه مردم از روند اجرایی فعالیت‌های دولت آشنا ‌می‌شوند.

وی با بیان اینکه ضروری است برگزاری نمایشگاه تخصصی به ویژه در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان مورد توجه قرار گیرد، افزود: با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند به نحو مطلوبی از این فضا برای معرفی دستاوردهای خود استفاده کنند.

شاه‌محمدی با اشاره به اینکه برخی شرکت‌های دانش‌بنیان هنوز جایگاه واقعی خود را به دست نیاورده‌اند، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان در استان زنجان فعالیت‌های چشمگیری دارند که ضروری است برای معرفی این شرکت‌ها اقدامات لازم انجام شود.

وی بازاریابی برای ارائه محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان را مهم ارزیابی کرد و گفت: برخی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با ارائه محصولات نو و جدید قابل رقابت در عرصه‌های جهانی باشند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مهندسی پلیمر آسمان مهر تصریح کرد: امیدواریم با حمایت‌هایی که از شرکت‌های دانش‌بنیان صورت می‌گیرد، برنامه‌های این شرکت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت‌های دانش‌بنیان به اخذ وام‌های کم نیز راضی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در صورت حمایت دولت از این شرکت‌ها، کشور می‌تواند در برابر تحریم‌ها به خوبی مقاومت کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول