اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز پیشنهاد داد

سنگربندی و پخش مارش نظامی از مساجد در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز پیشنهاد داد که در هفته دفاع مقدس مقابل تمام مساجد کشور به صورت نمادین سنگربندی شده و از بلندگوها و مناره‌های مساجد مارش نظامی پخش شود.

سنگربندی و پخش مارش نظامی از مساجد در هفته دفاع مقدس

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج به تشریح آخرین مصوبات شورای بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان البرز پرداخت و اظهار داشت: در این هفته دستگاه‌های حاضر در این شورا موظف شدند که برنامه‌های فرهنگی و هنری با هدف و محوریت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان برای نسل جوان اجرا کنند.

وی تصریح کرد:‌ نقش و وظیفه هر دستگاه در این شورا مشخص شده و امیدوار هستیم در هفته دفاع مقدس امسال که در شرایط حساس داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود، بتوانیم جوانان بیشتری را با آرمان‌های شهدا و ایثارگران آشنا کنیم.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط بین‌المللی و تهدیدهای غرب علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای زورگوی غربی از تمام توان خود برای انتقام گرفتن از ملت ایران استفاده کردند.

مسعودی گفت: طی بیش از سه دهه اخیر نه تنها این تهدیدها کاهش نیافته بلکه به مراتب نسبت به روزهای صدر انقلاب بیشتر نیز شده است.

وی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس ما دشمن را در روبه‌روی خود می‌دیدیم و برای دفاع از کشور نیز با آنها نبرد می‌کردیم،‌ اما امروز جنگ ما در حوزه اعتقادی است و دشمنان اسلام و انقلاب با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال خدشه‌دار کردن اصول و ارزش‌های ما هستند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس مساجد به عنوان کانون‌های جذب و بسیج توده‌های مردمی برای دفاع از کشور نقش بسیار ارزشمند و تعیین کننده داشتند.

مسعودی ادامه داد: امروز نیز برای خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی نیازمند جذب بیشتر جوانان به مساجد هستیم و تنها سنگر مساجد است که می‌تواند نسل‌ جوان را از توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب مصون نگاه دارد.

این مسئول گفت: به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که در دوران دفاع مقدس به صورت نمادین در مقابل تمام مساجد سنگر احداث شده و از مناره‌ها و بلندگوها مارش نظامی پخش شود.

وی در پایان اذعان داشت: این اقدام نمادین نشان می‌دهد که جنگ ما با دشمنان اسلام و انقلاب پایان نیافته و ملت ایران با اتکا به آموزه‌های دینی و حرکت در مسیر ولایت هر لحظه خود را آماده مقابله با تهاجم‌ گسترده غربی‌ها نگاه می‌دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول