اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خبر داد

ارسال 30 عنوان کتاب به جشنواره کتاب سال دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: معاون انتشارات و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از ارسال 30 عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره کتاب سال دفاع مقدس خبر داد.

ارسال 30 عنوان کتاب به جشنواره کتاب سال دفاع مقدس

محمدرضا اشعری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس اظهار کرد: فراخوان این جشنواره از ابتدای امسال در استان قم اعلام شده تا مؤلفان نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: برای شرکت در این جشنواره مؤلفان باید پنج نسخه از کتاب خود را به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ارسال کنند.

معاون انتشارات و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خاطر نشان کرد: در این جشنواره کتاب‌هایی که در سال 90 در موضوع دفاع مقدس منتشر شده‌اند شرکت کرده و بر اساس امتیازبندی بهترین آثار تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به محورهای آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره ابراز کرد: این آثار در قالب کارهای پژوهشی، داستان، خاطره، شعر، رمان و کتاب کودک و نوجوان به دبیرخانه ارسال شده است.

اشعری با اشاره به اینکه مهلت ارسال این آثار 30 مرداد اعلام شده بود گفت: برای نویسندگان و پژوهشگرانی که تاکنون موفق به ارسال آثار خود نشده‌اند، این مهلت تا چند روز آینده تمدید شده است.

وی اضافه کرد: جشنواره کتاب سال دفاع مقدس آبان ‌ماه امسال در تهران با حضور نخبگان فرهنگ و قلم در عرصه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

معاون انتشارات و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم عنوان داشت: معیارهایی مانند قلم، محتوا، طرح روی جلد و عنوان کتاب در ارزیابی این کتاب‌ها مؤثر است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از ناشران و مؤلفان دفاع مقدس خاطر نشان کرد: این جشنواره موجب می‌شود که نویسندگان و فعالان این عرصه مجالی برای عرضه توانایی‌های خود پیدا کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول