اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 آذر ماه سال ‌جاری در شهرکرد

نقش نماز در 8 سال دفاع مقدس بررسی می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش سراسری نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس همزمان با 21 آذر سال ‌جاری در شهرکرد خبر داد.

نقش نماز در 8 سال دفاع مقدس بررسی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری همایش نقش نماز در دفاع مقدس در شهرکرد اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس، نماز و معنویت‌های دینی نقش بسیار مهمی در پیروزی و رستگاری رزمندگان اسلام داشت.

وی افزود: نماز و جایگاه آن از اهمیت بسیار زیادی در بین رزمندگان برخوردار بود و همین ایمان آنها به خدا و مقدسات دینی منجر به پیروزی آنها شد.

محمدسلیمانی در ادامه بر ضرورت حفظ و تداوم راه و یاد شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های غنی و فاخر در راستای حفظ و ادامه ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس از ضروری‌ترین اموری است که باید به نحو جدی دنبال شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه از برگزاری همایش سراسری نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس در شهرکرد خبر داد و افزود: این همایش همزمان با 20 آذر سال‎ جاری مصادف با 25 محرم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

محمدسلیمانی ادامه داد: این همایش در زمینه‌های مقاله، شعر، عکس و خاطره در موضوعات ویژه نماز برگزار می‌شود.

وی نقش نماز در فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین موضوعات این همایش برشمرد و تصریح کرد: نقش نماز در پیشبرد اهداف دفاع مقدس، نماز و وصایای شهدا، نماز، معنویت و دفاع مقدس، نماز و نجواهای عارفانه شهدا و رزمندگان، نماز، اخلاص، شهادت و دفاع مقدس و نماز معراج خاکیان افلاکی از دیگر این موضوعات است.

محمدسلیمانی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش را 30 مهر ماه اعلام و خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را به آدرس شهرکرد، بلوار آیت‌الله کاشانی، ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول