اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری خبر داد

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در ساری

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در ساری خبر داد.

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدعباس حسینی‌نژاد بعدازظهر امروز در جلسه تخصصی هفته دفاع مقدس با تاکید براینکه موضوع‌ها و برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با رویکرد نوین فرهنگی انجام شود، اظهار داشت: توجه به کیفی‌سازی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اولویت فعالیت دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری قرار گیرد.

وی یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر را در هفته دولت گرامی داشت و گفت: ترور شخصیت‌های انقلابی در هفت تیر و هشت شهریور دسیسه منافقان برای به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی بود.

حسینی‌نژاد ادامه داد: رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری موجب شد تا اهداف دشمنان نظام اجرایی نشود و شاهد صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان باشیم.

این مسئول با پرداختن به برنامه‌های هفته دفاع مقدس با تاکید بر اینکه استفاده از نیروهای رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس به عنوان راوی در محافل پرمخاطب استفاده شود، یادآور شد: آنانی که خود در متن جنگ بودند ناگفته‌هایی دارند که با مطرح‌شدن آن کارهای فرهنگی عمیق در جامعه ایجاد می‌شود.

وی متذکر شد: هفته گرامیداشت دفاع مقدس نباید با کارهای سمبلیک پر شود، انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه برای ما مهم است که در این راستا کارهای فرهنگی کیفی باید انجام شود.

حسینی‌نژاد نمایشگاه تسلیحات نظامی در هفته دفاع مقدس را برای دانش‌آموزان پرجاذبه دانست و گفت: نمایشگاهی که در پارک موزه دفاع مقدس برپا می‌شود باید پربازدید کننده شود.

وی با بیان اینکه فضاسازی از سوی شهرداری و اصناف در هفته دفاع مقدس از ضروریات است، خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی شهر ساری در ایام خاص دچار محدودیت است. در هفته دفاع مقدس شهرداری ساری به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد.

فرماندار ساری از برپایی یادواره شهدای شهرستان ساری در مرکز مازندران خبر داد و اظهار داشت: کارگروه ویژه یادواره شهدا به طور جدی به این بخش بپردازد.

وی سخنران اصلی یادواره شهدای شهرستان ساری را که در 23 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود، حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران اعلام کرد و بیان داشت: مصلای نماز جمعه ساری در یادواره شهدای مرکز مازندران میزبان مداحی حاج صادق آهنگران است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول