اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد

اعزام 12 هزار دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: 12 هزار و 330 دانش‌آموز استان زنجان در سال جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

اعزام 12 هزار دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف استان در پایگاه‌های مقاومت، نواحی و حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های سال جاری با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از بازسازی عملیات والفجر هشت در زنجان در سال جاری خبر داد و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس این عملیات در منطقه گاوازنگ زنجان بازسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته عملیات‌های عاشورا و بیت‌المقدس در زنجان بازسازی شد، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور رزمندگان زنجانی در عملیات‌های آبی در هشت سال دوران دفاع مقدس، امسال عملیات آبی، خاکی والفجر هشت در زنجان بازسازی می‌شود.

سردار کرمی با اشاره به استقبال مردم زنجان از بازسازی عملیات‌ها خاطرنشان کرد: امسال نیز شاهد استقبال مردم از این عملیات‌ها خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد و یادآور شد: کاروان‌های راهیان نور از 12 مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان مطابق سال‌های گذشته به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: 12 هزار و 330 دانش‌آموز به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام جمهوری اسلامی است، افزود: هر جا که نیاز بوده سپاه در عرصه‌های مختلف حضور داشته و پشت سر ولایت فقیه حرکت کرده است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سپاه در عرصه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، فرهنگی، سازندگی، عمرانی و آموزشی اقدامات مطلوبی را انجام داده است، افزود: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی همواره منشا خدمات به کشور بوده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه قرار گاه خاتم‌الانبیاء تاکنون خدمات زیادی را به کشور ارائه کرده است، افزود: پروژه‌های مختلفی از سوی این قرارگاه در کشور اجرایی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای مطلوب طرح صالحین خبر داد و گفت: طرح صالحین به صورت آزمایشی 15 سال در استان خوزستان اجرا شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه پس از بررسی‌های کارشناسانه این طرح در کشور اجرایی شده است، یادآور شد: اجرای این طرح از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی اجرای طرح صالحین را برای مقابله با جنگ نرم دشمنان مهم ارزیابی کرد و افزود: به منظور تعمیق ارزش‌های دینی و اعتقادات جوانان این طرح اجرایی شده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ارتقای روحیه جهاد و شهادت و افزایش باورهای دینی افراد را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: این طرح تاکنون موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول