اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد کنگره سرداران و 2400 شهید چهارمحال و بختیاری:

نمایشگاه‌ دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد کنگره سرداران، فرماندهان و 2400 شهید چهارمحال و بختیاری از برگزاری نمایشگاه‌ بزرگ هفته دفاع مقدس در شهرکرد مرکز این استان خبر داد.

نمایشگاه‌ دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید جعفر موسوی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد کنگره شهدا و کمیته نمایشگاه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این نمایشگاه با تعداد 40 غرفه در منطقه رحمتیه شهرکرد برپا می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت پاسداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان افزود: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با رویکرد مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی دایر خواهد شد.

دبیر کمیته نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه هفته دفاع مقدس همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در این استان افتتاح و به مدت یک هفته در معرض بازدید عموم مردم قرار می‌گیرد.

موسوی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف مقابله با جنگ نرم دشمن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمن با طراحی جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به نسل جوان ماست که باید با برگزاری اینگونه برنامه‌ها توطئه‌های دشمنان را خنثی ‌کنیم.

موسوی خدمت به خانواده شهدا را یک وظیفه همگانی دانست و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ما به دنبال ایجاد اتاق فکر مشترک بین سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم تا از انجام کارهای موازی جلوگیری شده و با بسیج امکانات بتوانیم بیشتر در خدمت خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است، گفت: دشمن در قالب جنگ نرم برای کمرنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت کوشش می‌کند که این موضوع نشانگر بااهمیت بودن و کارایی این فرهنگ است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول