اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طارم:

مقاوم‌سازی 75 درصد مساکن شهری طارم انجام شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار طارم گفت: تا کنون 75 درصد مساکن شهری شهرستان طارم مقاوم‌سازی شده است.

مقاوم‌سازی 75 درصد مساکن شهری طارم انجام شده است

غلامحسین رجبی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با اجرای طرح‌های مختلف آبیاری تولید زیتون در شهرستان طارم افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه میزان تولید زیتون در شهرستان طارم از 45 هزار تن به 90 هزار تن افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلفی در این زمینه اجرایی می‌شود.

فرماندار طارم از اجرای سدهای مختلف در شهرستان طارم خبر داد و گفت: یک سد در شهرستان اجرایی شده و یک سد نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه سد امام رضا (ع) از سدهای مهم شهرستان طارم محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح 19 هزار هکتار از اراضی شهرستان طارم زیر پوشش آبیاری قرار می‌گیرد.

رجبی از احداث نیروگاه هشت مگاواتی برای شهرستان طارم خبر داد و گفت: این نیروگاه بر روی سد امام رضا (ع) احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون 75 درصد مساکن شهری شهرستان طارم مقاوم‌سازی شده است، افزود: 60 تا 68 درصد مساکن روستایی نیز در شهرستان مقاوم‌سازی شده است.

فرماندار طارم از تحویل 138 واحد مسکن در شهرستان طارم خبر داد و افزود: در حال حاضر 60 واحد نیز در شهر چورزق در حال احداث است.

وی با بیان اینکه مجوز احداث 66 واحد نیز در شهر آب‌بر اخذ شده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در حوزه مسکن در شهرستان انجام شده است.

رجبی با اشاره به گفتمان دولت نهم در زمان آغاز برنامه‌های دولت یادآور شد: در حال حاضر گفتمان دولت در جامعه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است، افزود: اقدامات دولت در هفت سال گذشته مطلوب بوده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول