اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز:

مجلس به دنبال اجباری کردن مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی تصریح کرد: در مجلس به دنبال این هستیم که مقاوم‌سازی این خانه‌ها را اجباری کنیم.

مجلس به دنبال اجباری کردن مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی صبح امروز در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی، صنوف و واحدهای تولیدی شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بحث مقاوم‌سازی اماکن روستایی و حتی شهری در مناطق زلزله‌زده یکی از بحث‌های بسیار مهم و قابل توجه است که مسئولان و دست‌اندرکاران امر باید همت و جدیت بیشتری به این موضوع داشته باشند و بحث مقاوم‌سازی را در بین مردم به یک فرهنگ تبدیل کنند.

وی با اشاره به ضرورت مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی تصریح کرد: در مجلس به دنبال این هستیم که مقاوم‌سازی این خانه‌ها را اجباری کنیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: مسئولان نیز بازسازی خانه‌های تخریب شده و آسیب‌دیده از زلزله اخیر را جدی بگیرند تا دیگر شاهد جان باختن مردم نباشیم.

رحمانی سپس از ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به زلزله‌زدگان به ویژه از کمک‌های مدیران واحدهای صنعتی به مناطق زلزله‌زده تقدیر و تشکر کرد و افزود: انصافاً واحدهای صنعتی استان نقش خود را در این خصوص به خوبی ایفا کردند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول