اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش تبادکان:

500 مدرسه در تبادکان مقاوم‌سازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش تبادکان گفت: با همکاری خیّران و اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس 500 مدرسه در آموزش و پرورش تبادکان در حال مقاوم‌سازی است.

500 مدرسه در تبادکان مقاوم‌سازی می‌شود

رضا رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: پایه ششم ابتدایی، یک گام بزرگ در اجرای سند تحول بنیادین است و در منطقه تبادکان 357 کلاس ششم ابتدایی وجود دارد که دو موضوع تامین نیروی انسانی و فضای آموزشی مورد نیاز برای این استقرار در دستور کار قرار گرفت و در تامین نیروی انسانی با هیچ کمبودی مواجه نیستیم.

وی افزود: 11 شهریورماه، مانور بزرگ استقرار نظام 3-3-6 در این منطقه با حضور دانش‌آموزان و معلمان پایه ششم اجرایی می‌شود و همه معلمانی که ابلاغ آنان صادر شده در قالب 25 اکیپ در کلاس‌ها حضور می‌یابند.

این مسئول گفت: با همکاری خیّران و اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس 500 مدرسه در آموزش و پرورش تبادکان در حال مقاوم‌سازی و ساخت بنا است.

رئیس آموزش و پرورش تبادکان افزود: از 94 هزار دانش‌آموز منطقه تبادکان، 25 هزار دانش‌آموز ابتدایی وجود دارد که از این تعداد 23 هزار دانش‌آموز در نوبت عصر هستند و 15 هزار دانش‌آموز اتباع بیگانه هستند که اول تابستان به افغانستان می‌روند و 10 مهر برمی‌گردند و معمولاً برنامه‌ریزی‌های ما را با مشکل مواجه می‌کنند.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره‌ای با محوریت پیامبر اکرم (ص) برای نخستین‌ بار برای فرهنگیان منطقه تبادکان خبر داد و گفت: دبیرخانه این جشنواره با 14 عضو کار خود و با محور تحول بنیادین و نقش هنر در تدریس، قرآن و دانش‌آموز برای فرهنگیان برگزار می‌شود.

رمضانی افزود: جشنواره در دهه فجر رونمایی می‌شود و در فاصله زمانی میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته بزرگداشت مقام معلم با این نگاه که معلمی شغل انبیاست زیر نظر معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی کار خود را آغاز می‌کند و در اولین سال برگزاری تولیدات و نشریات مکتوب فرهنگیان در برگزاری این مسابقه، در دستور کار قرار دارد.

رئیس آموزش و پرورش تبادکان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری پیامبر اکرم (ص) و با تاکید استاندار در شب 23 ماه مبارک رمضان امسال تدوین و پس از تصویب در شورای آموزش و پرورش در هفته معلم به شکل منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف این جشنواره، توسعه و ترویج فرهنگ سیره پیامبر (ص) است و معلمی به عنوان شغل انبیاست، افزود: یکی از وجوه اشتراک در جهان اسلام، خدا و پیامبر واحد در حوزه تعلیم و تربیت است و دو بال تعلیم و تربیت و هنر، ارکان اصلی جشنواره هستند که بعد از سال اول به شکل منطقه‌ای و به تدریج کشوری و با محوریت و همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به شکل بین‌المللی برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش تبادکان در پایان گفت: دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری پیامبر اکرم (ص) در تبادکان است و با محوریت معلم و تحول بنیادین، نقش هنر در تدریس و قرآنی کار خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول