اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

مردم با تحقق اقتصاد مقاومتی یار دولت در خنثی‌سازی تحریم‎ها هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: مردم فهیم ایران اسلامی با اتخاذ و تحقق اقتصاد مقاومتی یاور دولت در خنثی کردن تحریم‎ها هستند.

مردم با تحقق اقتصاد مقاومتی یار دولت در خنثی‌سازی تحریم‎ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدر احمدی صبح امروز در میان اعضای ستاد هفته دولت شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در هفته دولت علاوه بر تحکیم پیوند ملت با دولت و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، روش‎های اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی نیز بررسی می‎شود و با افتتاح پروژه‌های به ثمر رسیده و بیان خدمات دولت امید به آینده در ملت نیز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی، دولت‌ها با اتکا به مشارکت و حمایت مردم خدمات ماندگاری را انجام داده و توسعه کشور را سامان می‎بخشند افزود: در هفته دولت این همبستگی جلوه بیشتری پیدا خواهد کرد و راه‎های همکاری و همراهی متقابل مردم در ابعاد مختلف بررسی می‌شود.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه این شهرستان در برگزاری انتخابات و ستاد مبارزه با موادمخدر در سطح کشوری رتبه برتر را داراست و در ستادهای مدیریت بحران، تسهیلات دائمی سفر، اعزام کاروان ستاره صبح و کاروان راهیان نور، کارگروه سرمایه‌گذاری و توسعه کشاورزی رتبه‌های نخست استانی را کسب کرده افزود: تحقق اشتغال تعهد شده و برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته دولت و دهه فجر سال گذشته نشان‌دهنده عزم مسئولان برای پیشرفت شهرستان در عرصه‎های مختلف است.

احمدی توکل به خدا، وحدت کلمه، اصرار بر استمرار راه امام و شهدا و تبعیت از رهبری را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست که در هفته دولت بر همه آنها تاکید خواهد شد.

وی از برگزاری نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندی‎های دستگاه‎های اجرایی و نهادهای دولتی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: همه دستگاه‎های اجرایی شهرستان گنبدکاووس در تدارک این نمایشگاه هستند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول