اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور در گفت‌وگو با فارس:

ویرانی‌های زلزله به صورت بنای مقاوم بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر کشور از مرحله جدید اسکان موقت و تامین آذوقه آسیب‌دیدگان زلزله خبر داد و گفت: ویرانی‌های این زلزله به صورت مستحکم و مقاوم بنا می‌شود.

ویرانی‌های زلزله به صورت بنای مقاوم بازسازی می‌شود

مصطفی محمدنجار دقایقی قبل در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده هریس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: مکان‌های ویران شده به صورت مقاوم و مستحکم بنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه بهترین نقش امدادی را در دقایق اولیه وقوع حادثه مردم انجام داده‌اند، گفت: تیم‌های امدادی نیز به همراه اعضای ستاد بحران برای اشراف به موضوع در منطقه حضور دارند.

نجار ادامه داد: با وجود همکاری تنگاتنگ ارگان‌ها و نهادها سعی می‌شود کمبودهای موجود در منطقه به سرعت برطرف و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان تسریع شود.

نجار وجود فواصل زیاد بین مناطق آسیب‌دیده را عمده مشکل در بحث امدادرسانی دانست و گفت: کمک‌رسانی با وجود فواصل زیاد بین مناطق با مشکل مواجه است که با وجود این مشکل امدادرسانی با سرعت در حال انجام است.

وزیر کشور در بدو ورود به هریس یکی از مناطق آسیب‌دیده از زلزله 6.2 ریشتری آذربایجان‌شرقی به طور مستقیم با آسیب‌دیدگان و مردم روستای "باجاباج" و "چوباندار" این شهرستان که 100 درصد تخریب شده‌اند دیدار و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

وزیر کشور به همراه وزیر بهداشت هم‌اکنون در مسیر شهرستان هریس برای شرکت در جلسه ستاد بحران آذربایجان‌شرقی هستند که در این شهرستان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول