اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان عنوان کرد

شکست استکبار جهانی برای کمرنگ کردن اجلاس تهران

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشان اعلام آمادگی بیش از 100 کشور برای حضور در اجلاس کشورهای غیرمتعهد در تهران را نشانه شکست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دانست.

شکست استکبار جهانی برای کمرنگ کردن اجلاس تهران

علیرضا جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان، شیطنت و کارشکنی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از حضور کشورهای غیرمتعهد در اجلاس تهران و کمرنگ جلوه دادن آن را نشانه اهمیت این اجلاس و نقش آن در معادلات جهانی ذکر کرد.

این مسئول افزود: برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در چنین برهه‌ای از زمان در تهران از اهمیت ویژه‌ای برای جمهوری اسلامی برخوردار است چراکه حضور بیش از یکصد کشور در اجلاس تهران می‌تواند ایران را کانون توجه جهانیان قرار دهد.

معاون استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: این تعداد شرکت‌کننده در اجلاس غیرمتعهدها در این سطح یک موفقیت بزرگ برای این اجلاس نسبت به اجلاس‌های قبلی است.

وی، حضور سران عالی‌رتبه 45 کشور غیرمتعهدها در اجلاس تهران را مهم ارزیابی و تصریح کرد: موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه به ویژه حوادث کشور سوریه به عنوان تنها کشور معین خط مقدم مقابله جهان اسلام با رژیم صهیونیستی و نقش مهم ایران در سوریه می‌تواند روند اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران را تحت تأثیر قرار دهد.

جوادی همچنین با اشاره به روابط فرهنگی ایران با کشورهای مختلف جهان یادآور شد: این اجلاس می‌تواند فرصت مهمی برای کشور ما در بهره‌گیری از مبادلات فرهنگی باشد.

به گفته وی برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهدها در تهران با توجه به موقعیت کشور در عرصه بین‌المللی، موجب تقویت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امیدواریم اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران همراه با برکات و ثمرات زیادی برای جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول