اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

توسعه سالن اجلاس تهران مغایر برنامه اصفهان نیست

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: اصفهان بنا به شرایط و استعداد و ظرفیت‌های انسانی مستعد داشتن مجموعه سالن‌ها و هتل‌های سالن اجلاس است و گسترش سالن اجلاس تهران مغایرتی با ساخت سالن‌های اجلاس در اصفهان ندارد.

توسعه سالن اجلاس تهران مغایر برنامه اصفهان نیست
علیرضا ذاکر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شما به عنوان ناظر عالی ساخت سالن اجلاس سران در اصفهان میزان پیشروی عملیات ساخت سالن را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: هفته آینده با پیمانکاران و مسئولان ذی‌ربط برای بازدید از عملیات اجرایی سالن‌های اجلاس اصفهان به محل اجرای پروژه می‌رویم و تیمی از عکاسان و رسانه‌های خبری را نیز برای تهیه گزارش و بازدید به همراه می‌بریم.
 
*پی‌ریزی هتل‌های مجموعه سران از هفته آینده آغاز می‌شود
وی با اشاره به اینکه طراحی سالن اجلاس سران سه ماه به طول انجامید، افزود: در طراحی این هتل دقت بسیاری شده و از مدرن‌ترین طرح‌های معماری همراه با معماری ایرانی اسلامی به کار گرفته شده است.
استاندار اصفهان اضافه کرد: همچنین گودبرداری سالن‌های اصفهان نیز سه ماه زمان گرفت و در حال حاضر فونداسیون سالن‌ها ریخته شده و از آن هفته پی ریزی هتل‌ها نیز انجام می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به دستور رئیس جمهور سالن اجلاس تهران در حال گسترش است، آیا هزینه‌ای که در اصفهان برای ساخت و تجهیز این سالن‌ها تجهیز می‌شود، بیهوده نیست، تصریح کرد: ساخت یک سالن بین‌المللی در اصفهان و توسعه سالن اجلاس در تهران به این معنی نیست که این پول از بین می‌رود چرا که اصفهان با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادها نیازمند داشتن یک سالن بین‌المللی است، همان‌گونه که نمایشگاه‌های بین‌المللی در بسیاری از شهرهای کشور وجود دارد.
ذاکر اصفهانی بیان داشت: اصفهان بنا به شرایط و استعداد و ظرفیت‌های انسانی مستعد داشتن این مجموعه سالن‌ها و هتل‌ها است و گسترش سالن اجلاس تهران مغایرتی با ساخت سالن‌های اجلاس در اصفهان ندارد.
 
*برگزاری اجلاس سران بهانه‌ای برای توسعه اصفهان است
وی تاکید کرد: برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در ایران بهانه‌ای است برای اینکه اصفهان صاحب سالن اجلاس بین‌المللی و هتل‌های بزرگ با استانداردهای جهانی و نیز دارای سالن فرودگاه خارجی شود و همچنین خطوط مواصلاتی در این استان ترمیم شود.
استاندار اصفهان در پاسخ به اینکه آیا قطار سریع‌السیر اصفهان – تهران تا زمان برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در ایران آماده می‌شود، گفت: قطار سریع‌السیر ارتباط چندانی به برگزاری این اجلاس ندارد اما به طور شبانه روزی بر روی آن کار می‌شود.
وی افزود: به تازگی با  یک شرکت آلمانی تحت لیسانس زیمنس آلمان قرارداد منعقد کرده‌ایم تا کار را به دست گیرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول