اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامند:

اجلاس تهران بیانگر اقتدار ایران در عرصه دیپلماتیک است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامند گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعدها با این سطح مطلوب و قابل قبول در تهران بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماتیک و شکست دشمنان در طرح توطئه است.

اجلاس تهران بیانگر اقتدار ایران در عرصه دیپلماتیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامند در مسجد جامع این شهر با تبریک آغاز هفته دولت اظهار کرد: این هفته فرصتی مهم و ارزشمند برای ارائه انواع خدمات و دستاورد‌ها به ملت شهید پرور و قدردان ایران اسلامی است.

امام جمعه رامند افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا بلکه بتوانند با انعکاس معکوس دستاورد‌های نظام اسلامی، مردم و به ویژه جوانان را از انقلاب و ارزش‌های آن مأیوس کنند.

وی با بیان اینکه میزان پیشرفت پروژه‌ها و طر‌ح‌ها از ابتدای دولت‌های نهم و دهم چشمگیر و گسترده بوده است، تصریح کرد: آبادانی روستاها و نقاط دور افتاده بیانگر این است که ایران اسلامی در خط و مسیر بالندگی و رشد همه جانبه قرار گرفته و در حال صعود به قله نهایی است.

امام جمعه رامند با اشاره به ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: تواضع، فروتنی، یکپارچگی و هدف مشترک از نماد‌های بارز و شاخصی بود که شهدای محوری عرصه دولت و سازندگی به طور ویژه و خاص از آن در زندگانی خویش همواره برخوردار بودند.

انصاری ادامه داد: نگاه و توجه دائم به سلوک شهدا می‌تواند مسیر و جهت حرکت انقلاب را ترسیم کرده و موجب خواری معاندان شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنفرانس بین‌المللی جنبش‌ عدم تعهد در تهران موفقیتی بزرگ و ارزشمند در عرصه دیپلماتیک برای کشور ایران است، تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند تا با تحت شعاع قرار دادن  این اجلاس، دولت‌ها را از فرستادن نمایندگان، سفرا و مهمانان خویش به این کنفرانس باز دارند اما قطعا این اجلاس با اقتدار تمام‌تر در تهران برگزار می‌شود.

امام جمعه رامند افزود: جمهوری اسلامی همواره یار و یاور اصلی مستضعفان جهان بوده و دولت‌های مستکبر را به نابودی کشانده است.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی شالی نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال اظهار کرد: مجاهدات و دلیری‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف کمر استکبار را شکسته و تحریم‌های آنان را نابود کرده است.

امام جمعه شهر شال تصریح کرد: اتحاد و یکپارچگی برای همیشه رمز اقتدار و عزت نظام اسلامی است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول