اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

اجلاس غیر متعهدها در تهران نشانه قدرت و عزت ایران در منطقه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان دلفان گفت: اجلاس غیر متعهدها در تهران نشانه قدرت و عزت و اقتدار ایران در منطقه است.

اجلاس غیر متعهدها در تهران نشانه قدرت و عزت ایران در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه دلفان به اجلاس غیر ‌متعهدها در تهران اشاره کرد و گفت: تمام نقشه‌های استکبار جهانی در طول این سی و سه سال با شکست مواجه شد که آخری آنها جلوگیری از سفر شخصیت‌های سیاسی دنیا به اجلاس غیر متعهدها بود.

وی افزود: قصد آنها از این اقدام منزوی کردن ایران بود، ولی شکست خوردند و دنیا خواهد دید که عزت ملت ایران اسلامی از قبل بیشتر می‌شود.

امام جمعه شهرستان دلفان در ادامه با انتقاد از مسئولان تأمین اجتماعی لرستان گفت: یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به لرستان ساخت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در شهرستان دلفان بود که با گذشت چهار سال از آغاز کلنگ‌زنی آن تاکنون به بهره‌برداری نرسیده و در حد یک زمین خالی رها شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت این درمانگاه یکی از نیازهای ضروری این شهرستان است، گفت: مسئولان حوزه درمان تأمین اجتماعی لرستان باید این موضوع را در نظر بگیرند که این شهرستان با بیش از 32 هزار نفر جمعیت بیمه شده تأمین اجتماعی یکی از شهرستان‌های محروم لرستان است که بیمه شدگان برای درمان خود مجبورند با پرداخت هزینه‌های اضافی به دیگر شهرستان‌ها جهت درمان خود مراجعه کنند.

صرفی‌پور با اشاره به اینکه کوتاهی مسئولان تأمین اجتماعی موجب نارضایتی و بدبینی مردم از عملکردشان می‌شود، اظهار داشت: هر چه سریع‌تر باید نسبت به ساخت این طرح در اسرع وقت اقدام شود.

خطیب جمعه دلفان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: خدمات دولت‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار گسترده بوده و این در حالی است که در هیچ کشوری در طول این مدت با این همه مشکلات این همه عمران آبادانی صورت نگرفته است.

امام جمعه دلفان در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه یکی از موانع تولید ملی عدم آموزش و داشتن مهارت کافی در نیروی کارگر است، اظهار داشت: در عین حال که تعدادی بیکار و جویای کار در کشور داریم، ولی اکثر آنها مهارتی ندارند.

وی افزود: برای رسیدن به یک اقتصاد مستقل و خودکفا باید همه کارگران دارای مهارت باشند، تا کیفیت کار بالا برود، لذا باید در کشور ما همه افراد جویای کار را اول آموزش داده و بعد به او کار بدهند.

صرفی‌پور با تاکید بر اینکه کارگران صنایع جهت بالا بردن کیفیت تولید باید دوره ببینند، اظهار داشت: دامداران، فروشندگان، کشاورزان و دیگر اصناف ما جهت بالا بردن کیفیت باید آموزش ببینند.

وی افزود: هر کسی در هر شغلی که می‌خواهد کار کند، باید حتماً آموزش ببیند که نقش آموزش در موفقیت انسان در رسیدن به اهدافش بسیار مهم است، به طوری که در کشورهای غربی به جای استفاده از کارگران آموزش ندیده فراوان به استفاده از تعداد کم‌تری کارگر ولی آموزش دیده بسنده می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول