اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

عصبانیت استکبار از برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران بسیار عصبانی و نگران هستند که امیدواریم این عصبانیت مقدمه نابودی آنها باشد.

عصبانیت استکبار از برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران است

حجت‌الاسلام حسن منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را در صدر تروریسم جهانی و حامیان تروریست‌های خیانتکار دانست.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران در هر زمانی که تروریست‌های جنایتکار، شخصیت‌های برجسته نظام اسلامی را ترور کردند، بلافاصله در خفای آشکار مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و امروز هم تروریست‌هایی که در عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه و سایر کشورها صدها زن و مرد بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند، مورد حمایت آنها هستند.

منتظری بیان داشت: دولت نهم و دهم با حجم گسترده فعالیت‌ها و خدمات خالصانه نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گرفت، لذا دشمن هم برای تحت‌الشعاع قرار دادن این خدمات انواع تحریم‌ها و تهدیدها را به کار برد که با صبر و استقامت دولت و ملت ایران این توطئه‌ها نقش بر آب شد.

امام جمعه شهربابک از مسئولان استان و شهرستان خواست در مدت باقیمانده دولت دهم طرح‌ها و پروژه‌های ناتمام را کامل کنند.

منتظری اجلاس جنبش عدم تعهد را فرصتی دانست تا دنیا به توانمندی‌ها و پیشرفت‌های نظام اسلامی ایران آشنا شوند.

وی افزود: گسترش روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای عضو این جنبش و در جریان قرار گرفتن کشورهای مختلف دنیا از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای و رسوایی استکبار جهانی در تبلیغات دروغین از ثمرات شیرین این اجلاس خواهد بود.

امام جمعه شهربابک خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در ایران بسیار عصبانی و نگران هستند که امیدواریم این عصبانیت مقدمه نابودی و هلاکت آنها باشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول