اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زابل:

اجلاس عدم تعهد در تهران نشان از قدرت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زابل گفت: تشکیل اجلاس عدم تعهد در تهران نشان از قدرت ایران در دنیا دارد.

اجلاس عدم تعهد در تهران نشان از قدرت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام ابراهیم لشکری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای المهدی (عج) زابل برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم در ماه مبارک رمضان که ماه بخشش خداوند است از تمام فیوضات الهی آن بهره کامل را برده باشیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم که خداوند ما را ببخشد باید ابتدا حس بخشودگی را در خود افزایش دهیم زیرا کینه‌توزی و خوی پست، عارضه‌ای نابود کننده است پس دلهایتان را پاک کرده و از کینه‌توزی که همانند مرض ربا است، دوری جویید.

خطیب جمعه موقت زابل ادامه داد: هفته اول شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است که این هفته را به همه تلاشگران عرصه خدمات‌رسانی تبریک می‌گوییم و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم.

لشکری بیان داشت: دولتمردان خط و مشی این شهدای بزرگوار را در دستور کار خود قرار دهند زیرا آنان هدفی جز خدمت بی‌منت به مردم را نداشتند.

وی افزود: در هفته دولت باید خدمات انجام شده توسط خدمتگزاران دلسوز به گوش مردم برسد تا آنان به طور وضوح و شفاف با خدمات دولت بهتر آشنا شوند.

امام جمعه موقت زابل گفت: ما شاهد مظلومیت ایران هستیم که چگونه دانشمندان و نخبگان ما را ترور می‌کنند و به شهادت می‌رسانند در صورتی که استکبار جهانی این عمل را ممنوع دانسته اما خود مشوق تروریست‌هاست در واقع نظام استکبار، نظام تروریستی و جنایات است.

لشکری بیان کرد: تشکیل اجلاس عدم تعهد در جهموری اسلامی ایران یکی از بزرگترین اجلاس‌ها است زیرا نشان از قدرت ایران در جهان دارد. تاکنون هیچ کشوری میزبان این اجلاس نبوده است و هدف این جنبش تلاش برای همگرایی و جدایی از شرق و غرب است.

امام جمعه موقت زابل ادامه داد: این اجلاس از 118 کشور تشکیل شده است که ریاست این اجلاس را امسال ایران بر عهده دارد در این نشست 8 هزار نفر از رؤسای جمهور، کارشناسان، نمایندگان و گروه‌های مختلف از جمله خبرنگاران و رسانه‌ها حضور دارند.

لشکری ابراز امیدواری کرد این اجلاس بتواند استکبار را نابود کند و ایران در جهان بهتر شناخته شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول