اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

اجلاس غیرمتعهدها ادعای انزوای ایران را بی‌اعتبار کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: بى‏اعتبار شدن ادعاى انزواى ایران و تقویت منزلت این کشور در عرصه بین‏المللی از جمله دستاوردهای شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در ایران است.

اجلاس غیرمتعهدها ادعای انزوای ایران را بی‌اعتبار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر استفاده دولت از نیروهای ارزشی و جوان در بدنه مدیریتی کشور را از جمله خدمات خوب دولت‌های نهم و دهم دانست.

این مسئول ادامه داد: در این بین وجود مهدی سعادتی در گیلان که استانداری مکتبی و ارزشی است از مصادیق بارز استفاده این دولت از نیروهای مذهبی و ارزشی در بدنه مدیریتی کشور است.

وی کم‌تر شدن فاصله طبقاتی با توزیع یارانه‌ها در بین مردم، خودکفایی در تولید بنزین و حمایت از حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین را تنها بخش کوچکی از خدمات صورت گرفته توسط دولت‌های نهم و دهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نامید.

خطیب جمعه سیاهکل تصریح کرد: مسئولان کشور در عرصه‏هاى‏ مختلف و در سمت‏هاى محلى و ملى در حال تلاشى مضاعف و کوششى مثال‌زدنى هستند که این جاى‏ قدردانی ویژه از دولت دارد.

وی با بیان اینکه ایران به یکی از قدرت‌های بزرگ در دنیا تبدیل شده، ابراز کرد: اقتصاد ایران نیز هفدهمین اقتصاد بزرگ دنیا شناخته می‌شود و این یکی دیگر از خدمات دولت است در حالی که اقتصاد قدرت‌های غربی در سیر نزولی خود هستند.

شیدایی به میزبانی ایران اسلامی از کشورهای جنبش غیرمتعهدها اشاره کرد و یادآور شد: جنبش عدم تعهد یکى از مفیدترین سازمان‏هاى بین‏المللى بوده که ایران پس از پیروزى انقلاب اسلامى به عضویت آن درآمده است.

این مسئول بى‏اعتبار شدن ادعاى انزواى ایران و تقویت جایگاه و منزلت ایران در عرصه بین‏المللی را از جمله دستاوردهای شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در ایران دانست.

امام جمعه سیاهکل خاطرنشان کرد: جنبش غیرمتعهدها همواره مدافع حقوق هسته‏اى ایران بوده و بیانیه‏هایى را نیز در این راستا صادر کرده، زیرا دفاع ایران از حقوق هسته‏اى تنها دفاع از حقوق خود نبود، بلکه دفاع از حقوق هسته‏اى تمام کشورهاى در حال توسعه و جهان سوم بود.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول