اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنگرود در مجلس:

دستاورد اجلاس غیرمتعهدها برای ایران بزرگ است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای بزرگی از اجلاس غیرمتعهدها نصیب ایران می‌شود.

دستاورد اجلاس غیرمتعهدها برای ایران بزرگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، مهرداد لاهوتی عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: انصافا دولت فعلی دولت پرکار و پرتلاشی است و با تمام انرژی کارها را دنبال می‌کند و کارهای بزرگی در کشور در حال صورت گرفتن است.

وی افزود: در لنگرود نیز کارهای بزرگی در حال انجام است که از جمله آنها می‌توان به کنار گذر چمخاله به رودسر بندر چاف و چمخاله اشاره کرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس بیان کرد: پروژه‌های زیربنایی که در اقتصاد لنگرود نقش ‌بسزایی داشته است یکی از مشکلات لنگرود فاضلاب شهری بود که با حضور وزیر نیرو در لنگرود و احداث تصفیه‌خانه لنگرود و شبکه‌گذاری داخل شهر این مشکل به‌زودی برطرف می‌شود.

وی با اشاره به احداث بیمارستان جدید لنگرود، اذعان کرد: بیمارستان فعلی لنگرود نیز که از نظر وضع درمانی در مرحله ضعیفی قرار دارد با اصلاح وضع موجود با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان به مرحله خوبی رسیده است و در همین هفته آی‌سی‌یو بیمارستان امینی لنگرود افتتاح می‌شود.

لاهوتی از احداث یک پایگاه درمان بستر در اطاقور لنگرود خبر داد و گفت: در بحث آبرسانی لنگرود از جمله شهرهایی بود که وضعیت مطلوبی نداشت و در روستای دیوشل تالش‌محله و چاف لنگرود آبرسانی نشده بود اما عزم بزرگی در بحث آبرسانی لنگرود صورت گرفت و آبرسانی حدود 20 روستای بزرگ لنگرود مانند تازه آباد چاف در همین هفته افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اجلاس سران غیر متعهدها در هفته جاری تصریح کرد: حضور سران غیر متعهدها در کشور در این مقطع زمانی اتفاق بزرگی است که نگاه‌های دنیا را به آن جلب کرده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس اضافه کرد: از 200 عضو اجلاس 120 کشور در آن حضور دارند که برخی از رسانه‌های داخلی و خارجی آگاهانه و غیر آگاهانه از ادبیات مغرضانه استفاده می‌کنند و می‌گویند که تمام آن کشورها سران خود را شرکت نمی‌دهند اما باید دانست در جنبش غیر متعهدها که پس از سازمان ملل بزرگ‌ترین تشکل در دنیاست تمام کشورها سران خود را شرکت نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ریاست سه ساله ایران در اجلاس مذکور مهم‌ترین اتفاق است، خاطرنشان کرد: اگر درست مدیریت کنیم از این اجلاس دستاوردهای بزرگی در آینده نصیب ایران اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول