اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

اجلاس غیرمتعهدها فرصتی برای تبیین اهداف ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران را فرصت مناسبی برای تبیین اهداف جمهوری اسلامی و ارتقای روابط سیاسی و اقتصادی ایران با دیگر کشورها دانست.

اجلاس غیرمتعهدها فرصتی برای تبیین اهداف ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌ا‌لاسلام محمدمهدی راشدی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چالوس بیان داشت: ایران اسلامی باید از میزبانی این اجلاس برای شکست خط تحریم و فشارها نهایت استفاده را بکند و نسبت به ارتقای روابط سیاسی و اقتصادی با دیگر کشورها تلاش کند.

وی اظهار داشت: بیشترین مناسبت این هفته مربوط به ظلم علیه ملت‌ها و کشورهای مسلمان توسط استکبار جهانی است.

راشدی ادامه داد: استکبار جهانی تلاش می‌کند از طریق ترور شخصیت‌ها، بمب‌گذاری اماکن مقدس، دخالت در کشورها و تجاوز به حقوق ملت‌ها و کشورها به اهداف خود برسد که سرچشمه این اقدامات تروریستی آمریکا است.

خطیب جمعه چالوس تصریح کرد: آمریکا که خود سردسته تروریسم دولتی و جهانی است چطور می‌تواند با تروریسم مبارزه کند در صورتی که بسیاری از گروه‌های تروریستی ساخته و پرداخته آمریکا هستند.

وی با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصتی است که هم دولت‌مردان خدمات و زحمات خود را ارزیابی و ارزش‌گذاری کنند و مردم با اقدامات و خدمات نظام و دولت اسلامی آشنا شوند.

این مسئول ابراز داشت: مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی با الگوگیری از رفتار و حیات و نیات پاک و خالص شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر تا آخرین لحظه دوران خدمتگزاری در انجام وظیفه کوتاهی و سستی نکنند.

راشدی ادامه داد: دولت با حفظ روحیه قانون‌مداری، روحیه انتقادپذیری و  با حفظ وحدت و هماهنگی همه دستگاه‌های حکومتی در امر معشیتی و اقتصادی که امروزه به دلایل مختلف از مشکلات اساسی مردم است تلاش کند.

امام جمعه چالوس متذکر شد: همان طوری که در فرمایشات رهبری بزرگوار در دیدار با دولتمردان آمده است در سال آخر دوره خدمتگزاری همت و تلاش را باید مضاعف کنند و خدای نکرده به امور حاشیه‌ای مشغول نباشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول