اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن:

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نشانه امنیت و ثبات ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فومن گفت: برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها در تهران نشانه امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران است.

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها نشانه امنیت و ثبات ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام محمدحسن صفوی امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه بدون ولایت نماز، روزه، جهاد و زکات مومنان فایده‌ای ندارد، اظهار کرد: تمام اعمال شرع و اصول مومنان در معرفت به امام بوده و در دین اسلام داشتن معرفت به امامت سفارش شده است.

وی تصریح کرد: مومنان معرفت به امامت و رهبری را سبک نشمارند و شناخت خود به امامت را به کمال برسانند.

خطیب جمعه فومن مومنان را به دوری از داشتن صفات تکبر، حرص و حسادت سفارش کرد و گفت: در قصص قرآن به دفعات دوری از تکبر، حرص و حسادت به مومنان سفارش شده و هر کسی که این صفات را داشته باشد به خواری و بلا می‌رسد.

وی با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر حواریون رهبری و مقتدای ما بودند و زمانی که خط امامت در غربت بود این دو مرد بزرگ به خط امام لبیک گفتند و حامی آن شدند و زمانی که عده بسیاری به تحریف حرکت‌های امام (ره) پرداختند این دو شهید با رهبر خود پیمان بستند و جان خود را نثار انقلاب کردند.

صفوی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر امام (ره) را تنها نگذاشتند، خاطرنشان کرد: اگر چه شهید شدند، اما فکر آنها باقی ماند و حرکت‌هایشان جاودانه شد.

وی با تصریح بر اینکه انقلاب ما وابسته به دین اسلام است، افزود: دشمنان توانستند مردان بزرگی از انقلاب را شهید کنند، اما ملت ایران آگاه‌تر شدند و به انقلاب پایبند ماندند و به سرمایه‌های انقلاب احترام گذاشتند که وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب در راهپیمایی روز قدس، 22 بهمن و حرکت‌های انقلاب دیگر به اثبات رسیده است.

خطیب جمعه فومن به مسئولان این شهر ابراز کرد: مردم انتظار حرکت‌های رجایی‌گونه از شما دارند و این دوره که دوره سازندگی شهر فومن است باید تمام مسئولان با همدلی و اتحاد در عمران و آبادانی شهر تلاش کنند و دو شهرک صنعتی فومن فعال شود و دود چرخه کارخانه‌های آن چشم دشمنان را کور کند و به استقلال اقتصادی برسند.

این مسئول آمادگی تهران برای برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها را مهم‌ترین رویداد سال جاری دانست و متذکر شد: دشمنان می‌خواستند کشور ایران را منزوی و فراموش شده نشان دهند، اما با برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران تمام افکار پوچ آنها را باطل کرد.

صفوی، واگذاری مسئولیت برگزاری این اجلاس بزرگ در جهان به ایران را نشانه امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران نامید.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول