اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الوند:

میزبانی تهران در اجلاس غیرمتعهدها نشانه شکست دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه الوند میزبانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس غیرمتعهدها را نشانه شکست دشمنان در اعمال تحریم‌ها و افزایش فشارها برشمرد.

میزبانی تهران در اجلاس غیرمتعهدها نشانه شکست دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند که در مسجد حضرت ابوالفضل‌ (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به تعطیلی پنج روزه تهران به دلیل برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها و اهمیت این اجلاس با میزبانی تهران، اظهار کرد: این جلسات می‌تواند به ایجاد وحدت میان کشورهای اسلامی ختم شود و حضور رؤسای کشورهای شرکت‌کننده در سطح عالی در این اجلاس نشانه شکست توطئه‌ و نقشه‌های شوم دشمنان است.

وی به آثار این میزبانی برای کشورمان اشاره کرد و افزود: با برگزاری این اجلاس در تهران، خط تحریم و انزوای جمهوری اسلامی ایران شکسته می‌شود.

امام جمعه البرز تصریح کرد: با وجود 2 هزار خبرنگار در این اجلاس، افکار کاذب که به واسطه تهمت‌ها و دروغ‌های رسانه‌ای نسبت به ایران به وجود آمده، اصلاح می‌شود و این بسیار ارزشمند است.

عادل‌پور ادامه داد: شرایط ارتقا و افزایش روابط سیاسی و اعتقادی کشورهای عضو با برگزاری این اجلاس در تهران فراهم می‌شود.

وی با اشاره به یکی دیگر از آثار میزبانی این اجلاس توسط جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: از حق مسلم دولت‌ها و کشورها در مسائل سیاسی خویش بهره‌برداری می‌شود که نماد آن دخالت در امور دولت سوریه است.

اخلاص دولتمردان کنونی از جنس رجایی و باهنر است

امام جمعه شهر الوند عنوان کرد: هر ساله نظام جمهوری اسلامی، شهید رجایی و باهنر را برای دولتمردان میزان قرار داده است تا فکر سیاسی و اعتقادی خویش را به سوی کار و خدمت به مردم به کار بندند.

وی ادامه داد: اما هنوز تا رسیدن دولتمردان به درجه شهیدانی چون رجایی و باهنر فاصله وجود دارد.

عادل‌پور آمار ترورهای منافقان و دشمنان علیه مردم و مسئولان کشورمان را بیش از 17 هزار نفر عنوان و تصریح کرد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ترورهای بسیاری توسط منافقان و دشمنان صورت گرفته است که 72 تن از آنها نیز جزو دولتمردان و مسئولان خدوم این نظام بودند و متأسفانه هنوز هم نتوانسته‌ایم حق این دولتمردان را به درستی ادا کنیم.

وی اذعان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، باید با تکیه بر وحدت و همدلی و با کار و تلاش گسترده، به خدمت‌رسانی و افتخار آفرینی بپردازیم و سال آخر این دولت را نیز همچون سال اول خدمت دولت حاضر، خدمت‌رسانی کنیم تا مشکلات مردم برطرف شود.

امام جمعه الوند در ادامه پیرامون مهدویت و امام زمان (عج) مطالبی را عنوان کرد و به عواملی که زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم می‌کند، اشاره کرد و افزود: تکیه بر اسلام ناب محمدی و برخورداری از جمعیت قرآنی و مذهبی به ظهور کمک می‌کند.

وی عنوان کرد: رشد افکار عالی در زمینه مهدویت و نزدیکی به آن حضرت از دیگر مواردی است که می‌تواند به ظهور کمک کند.

عادل‌پور تصریح کرد: افزایش روحیه شجاعت و مقاومت جوانان و منتظران واقعی آن حضرت نیز عامل مهمی در ظهور امام زمان (عج) است.

وی انقلاب اخلاقی و رشد زهد و وارستگی در انسان‌ها را از دیگر عوامل ظهور برشمرد و یادآور شد: داشتن ایمان عملی که از ایمان قلبی و زبانی ناشی می‌شود در ظهور مؤثر است.

عادل‌پور در خاتمه ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس شهر الوند و شرکت در نماز عید سعید فطر، از مسئولان خواست تا کمر همت ببندند و به مردم شهر خویش بیش از پیش خدمت کنند.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول