اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

توسعه راه‌های کرمان ضرورت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: با توجه به رتبه نخست تصادفات جرحی و فوتی در استان توسعه راه‌های کرمان ضرورت دارد.

توسعه راه‌های کرمان ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد صباحی ظهر امروز در آیین نماز جمعه اظهار داشت: امام علی (ع) در نهج‌البلاغه تکبر، غرور و خودبرتربینی را ریشه فساد در جامعه ذکر کرده است.

وی با بیان اینکه روحیه استکبار و خودبرتربینی فقط به کاخ و کاخ‌نشینان اختصاص ندارد، تصریح کرد: این امر ممکن است، گریبان سجاده‌نشینان را هم بگیرد.

صباحی با بیان اینکه 3 هزار مسجد در استان کرمان غیر فعال است، ابراز داشت: باید به اقامه نماز در مساجد توجه بیشتری شود و توجه به مسجد، ارتباط با علما قرائت قرآن در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور ماه سال 60 و شهادت شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهید باهنر تندیس اخلاق و منش کرمانی‌ها است.

صباحی تصریح کرد: شهید محمدجواد باهنر فردی آرام، بی‌آزار، پرتلاش، نجیب و با خدا بود.

وی هفته دولت را فرصتی برای ارج نهادن به خدمات دولت‌مردان دانست و از تلاش‌های استاندار کرمان و مدیران در این خطه قدردانی به عمل آورد.

خطیب موقت جمعه با اشاره به زلزله آذربایجان شرقی طی هفته‌های گذشته اذعان داشت: تعداد کشته‌های ما در جاده‌ها طی یک هفته برابر با کشته‌های این زلزله است و در واقع هفته‌ای یک زلزله در سطح آذربایجان در کشور روی می‌دهد.

صباحی ابراز داشت: استان کرمان در زمینه تصادف‌های فوتی و جرحی رتبه نخست کشور را دارد که در این زمینه باید به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توسعه راه‌ها توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول