اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کردستان:

امکان توسعه نشریات کردستان در همه ابعاد فراهم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: امکان توسعه نشریات کردستان در همه ابعاد فراهم است و فعالان این عرصه در سایه همدلی و تلاش می‌توانند به خواسته‌هایشان برسند.

امکان توسعه نشریات کردستان در همه ابعاد فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت آبادی چهارشنبه شب در جلسه هم‌اندیشی سرپرستان خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و نمایندگی سرپرستی‌های روزنامه‌های کثیرالانتشار استان با نماینده ولی فقیه، گفت: عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در کردستان متشکل از افرادی ساعی و تلاشگر بوده که با تمام توان برای تعالی حوزه فرهنگ استان گام برمی‌دارند.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه استان در خصوص اطلاع‌رسانی به مردم و تلاش آنان برای بازتاب دستاوردهای نظام به اقشار مختلف مردم، گفت: اجر و حرمت ویژه‌ای برای قلم و تلاش‌های اصحاب رسانه قائل هستیم و در این مسیر نیز برای رفع مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف با تمام توان گام برخواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: خوشبختانه در استان کردستان با نگاه ویژه نماینده مقام معظم رهبری نسبت به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شاهد تقویت مبانی فرهنگی و اجتماعی در استان بوده‌ایم و امید است این روند با اختصاص اعتبارات ویژه به این حوزه تداوم داشته باشد.

میمنت‌آبادی افزود: امکان توسعه نشریات در هر بعدی در استان وجود داشته و هر کسی بخواهد به صورت حرفه‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی، طراوت‌بخشی و تقویت روحیه شادابی و نشاط اجتماعی گام بردارد با وی مساعدت خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر شاهد تحولی عظیم در حوزه مطبوعات استان بوده‌ایم و این مهم با صدور مجوز برای 10 نشریه محلی در سال 90 به اوج خود رسید که امید است این روند با تلاش و همت اصحاب رسانه استان همواره تداوم داشته باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این جلسه خواستار تدوین کمیته‌ای نظارتی در خصوص رعایت اخلاق حرفه‌ای در حوزه رسانه و ارتقای شاخص‌های اخلاقی در این حوزه شد و از آمادگی این معاونت برای برگزاری جلسات و کمیسیون‌های تخصصی اخلاق خبرنگاری و فقه خبر در ایام مختلف سال خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی فرضی افزود: تا زمانی که مبحث اخلاق در رسانه حل نشود و به باورها و ارزش‌های اسلامی معتقد نشده باشیم و برای این مهم وقت نگذاشته باشیم هیچ‌گاه نخواهیم توانست در جذب مخاطبان و ارتقای کیفی در حوزه رسانه امیدی داشته باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که استان کردستان به عنوان نخستین استان کشور بتواند در حوزه اخلاق رسانه وارد شده و با برگزاری این چنین کمیته‌ها و کارگاه‌های آموزشی به الگویی عملی برای حوزه رسانه در سطح کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول