اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

اختصاص 1700 میلیارد ریال برای توسعه را‌ه‌های استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: اعتبارات فصل حمل و نقل و توسعه راه‌های استان بوشهر در سال گذشته معادل یک‌هزار و 700 میلیارد ریال بوده است.

اختصاص 1700 میلیارد ریال برای توسعه را‌ه‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رسول زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجموعه مدیران و بدنه اجرایی استان بوشهر به شدت مشغول اجرا و تکمیل پروژه‌های تعریف شده هستند اظهار داشت: با توجه به حجم بالای اعتبارات عمرانی استان بوشهر، این پروژه‌ها با نظارت مستمر مسئولان و از محل اعتبارات ملی و استانی در حال اجرا هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها از وضعیت جذب اعتبارات عمرانی، همه وجوه واریزی به حساب دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال مالی 90 در راستای تحقق اهداف تعیین شده به مصرف خواهد رسید.

زارعی ادامه داد: حجم بالای اعتبارات و پروژه‌های استان در سال گذشته در مقایسه با سایر استان‌های کشور و جایگاه فعلی استان حاصل پیگیری‌ها و زحمات مدیریت ارشد و مجموعه مدیران استان بوده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: اعتبارات فصل حمل و نقل و توسعه راه‌ها در استان از محل اعتبارات استانی، ملی، تعهدات سفر رئیس جمهوری، اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و کمک وزارت نفت به توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در سال گذشته معادل یک‌هزار و 700 میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: این میزان اعتبار توانسته است در وضعیت راه‌های استان شرایط بسیار خوبی ایجاد کند و بدون شک این حجم از تزریق اعتبار و اجرای پروژه‌های بزرگ و تاثیرگذار نقطه عطفی در اجرای پروژه‌های راهسازی استان خواهد بود و مردم استان از نتایج اجرای آن به خوبی بهره‌مند می‌شوند.

زارعی با اشاره به وضعیت جذب اعتبارات و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرای استان یادآور شد: بررسی این وضعیت در دستگاه‌های اجرایی عمده نظیر آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب روستایی، نوسازی مدارس، آبفا شهری، راه و ترابری، بنیاد مسکن و مسکن و شهرسازی روند پیشرفت فیزیکی و جذب اعتبارات از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است و امیدواریم به‌ موقع جذب خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول