اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

عملکرد مناسب اداره‌ها توسعه استان کرمانشاه را همراه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی، توسعه همه جانبه استان کرمانشاه را به دنبال دارد.

عملکرد مناسب اداره‌ها توسعه استان کرمانشاه را همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه در سومین نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه که در فرمانداری شهرستان کنگاور برگزار شد اظهار کرد: هدف از این نشست علاوه بر تعامل و همکاری‌، تلاش بیشتر در جهت اجرایی شدن مصوبات رهبری به شهرستان کنگاور است.

براندیشه تصریح کرد: ما مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری تعامل و همکاری را داریم تا در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی بتوانیم با تلاش و جدیت در کارها خدمتگزار صدیقی برای مردم این دیار باشیم.

وی با اشاره به سیاست‌ها، خط‌مشی‌ها و منشور‌کاری وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ویژگی‌هایی از جمله تسهیل‌گر، ماموریت‌محور، آینده‌گر، ارباب رجوع‌مدار، غیر‌متمرکز، رقابت‌گرا، نتیجه‌گرا، توانمند‌ساز، قانون‌مدار، اخلاق‌مدار، عدالت‌محور و شایسته‌سالار جزو منشورکاری این وزراتخانه است، امید است با میثاق جمعی سازمانی به این هدف برسیم.

مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان کرمانشاه عملیاتی شدن مقوله‌های مختلف منشور‌کاری را با تاکید بر ظرفیت‌های جامعه نیازمند یکپارچگی‌، ارتقاء توانمندی‌ها و قابلیت‌های سازمانی خواند و گفت: ما مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هم‌آوایی و هم‌پایی و تعامل سعی در تحقق اهداف این منشور داریم.

وی از تشکیل جلسات ماهیانه مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: این نشست‌ها به ما کمک می‌کند تا ضمن شناسایی و مسائل فراروی برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی آن مشکلات را با هم‌افزایی، توان مدیریتی و کارشناسی یکدیگر حل و فصل کنیم.

براندیشه با اشاره به نقش اساسی دستگاه‌های اجرایی تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق عدالت، افزایش رفاه عمومی، ایجاد بستر‌های کار‌آفرینی و تحقق اشتغال ادامه داد: عملکرد مناسب این اداره‌ها توسعه همه‌جانبه استان را به دنبال دارد.

حشمت‌الله عزیزی نیز ضمن ابزار خرسندی از حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در شهرستان کنگاور گفت: با حضور این مدیران اهم مشکلات شهروندان کنگاور حل و فصل می‌شود.

عزیزی با اشاره به قابلیت‌های شهرستان کنگاور افزود: طرح‌های بسیار مهم دولت از جمله حمایت از مشاغل‌خانگی، بنگاه‌های اقتصادی زودبازده و طرح توسعه کشاورزی در شهرستان کنگاور در حال اجراست.

فرماندار شهرستان کنگاور در پایان گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال 90 مناسب بوده و ما می‌توانیم با تلاش و کوشش بیشتر در سال 91 رشد اقتصادی را در شهرستان فراهم کنیم.

این نشست با حضور مدیران‌کل اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله فنی و‌حرفه‌ای، صندوق تامین اجتماعی، بانک رفاه، بانک توسعه تعاون، صندوق مهر امام رضا (ع)، بهزیستی، صندوق بازنشستگی، مدیریت درمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستائیان و عشایر و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگاور برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول