اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد ساری:

ظرفیت‌های توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد ساری فراهم شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: امروز امکانات مناسب و ظرفیت‌های لازم برای تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد ساری فراهم شد.

ظرفیت‌های توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد ساری فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کیومرث نیازآذری امروز در جلسه توجیهی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ساری نقش مدیران گروه را در کیفیت‌بخشی امور آموزشی دانشگاه را بسیار مهم خواند.

وی گفت: مدیران گروه‌های آموزشی با برقراری نظم دقیق و توجه به آیین‌نامه و دستورالعمل‌ها می‌توانند نقش مهمی در ارتقاء و رشد آموزشی دانشگاه ایفا کنند.

رئیس دانشگاه آزاد ساری تکریم و احترام به دانشجویان را به عنوان مشتریان اصلی دانشگاه مورد تاکید قرار داد و گفت: آینده دانشگاه به دانشجویان ما بستگی دارد و باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا بستر مناسبت فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در دانشگاه فراهم شود.

این مسئول توجه به اعتراض‌های دانشجویان را متذکر شد و تاکید کرد: باید اعتراض‌های دانشجویان رسیدگی شود و با تدبیر و تامل مشکلات تحصیل دانشجویان در زمینه‌های مختلف برطرف شود.

نیازآذری از دفاع بیش از 900 پایان‌نامه کارشناسی ارشد تا مهر 91 در دانشگاه آزاد اسلامی ساری خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز بزرگ تولید علم تبدیل شده و در این راستا اعضای هیئت علمی و مدیران گروه نیز باید تلاش کنند تا سطح علمی خود را ارتقا دهند.

رئیس دانشگاه آزاد ساری اعلام کرد: امروز امکانات مناسب و ظرفیت‌های لازم برای تحصیلات تکمیلی فراهم شده است.

نیازآذری از اجرای طرح آمایش در منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و تاکید کرد  در این طرح شاخص‌های مهم آموزشی مراکز دانشگاهی منطقه 3 به ویژه توسعه رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترا مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی از مدیران گروه‌های آموزشی خواست تا برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاکمیت فرهنگ اسلامی در دانشگاه تلاش بیشتری کنند.

این مسئول گفت: هر حرکت آموزشی و فرهنگی در این واحد دانشگاهی تاثیر مستقیم بر سرنوشت دانشجویان و آینده جامعه اسلامی خواهد داشت.

در این نشست عین‌الله مظلومی معاون آموزشی دانشگاه آزاد ساری نیز گزارشی از روند انتخابات مدیران گروه ارائه کرد و اذعان داشت: در دانشگاه آزاد اسلامی ساری با توجه به تنوع رشته‌ها 39 مدیر گروه آموزشی فعالیت دارند که در انتخابات جدید 12 مدیر گروه تغییر یافتند.

وی در پایان به بخشی از اقدامات و فعالیت‌های مدیران گروه در سال گذشته اشاره کرد و از مدیران گروه خواست در فرآیند آموزشی دانشگاه نقش موثرتری داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول