اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان:

امروز می‌توانیم جشن صعود به دسته یک را بگیریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان گفت: در صورت پیروزی در بازی امروز مقابل تیم شوپی ملارد، صعودمان به دسته یک قطعی و سه بازی باقیمانده نماینده کاشان تشریفاتی محسوب می‌شود.

امروز می‌توانیم جشن صعود به دسته یک را بگیریم

سعید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: نباید با تفکر تشریفاتی شدن بازی‌های باقیمانده تیم افزون‌پلاست کاشان به دیدار رقبای خود برویم چراکه همه بازی‌‌ها برای ما حائز اهمیت است و اگر بنا است به لیگ دسته یک فوتسال کشور صعود کنیم باید با اقتدار این صعود صورت گیرد.

وی افزود: برای جلوگیری از هرگونه شایعه تا پایان بازی‌ها با تمام توان به دیدار حریفان خود می‌رویم چون اعتقاد دارم تیمی که قصد دارد تیم لیگ دسته یکی باشد باید شخصیت لیگ یک کشور را هم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان افزود: ما برای همه بازی خود اهمیت قائل هستیم و برای همه بازی‌ها حتی بازی آخر با تیم سالکو شاهرود نیز طرح و برنامه داریم.

محمودی در مورد وضعیت تیم افزون‌پلاست کاشان برای دیدار روز جمعه مقابل شوپی ملارد ابراز داشت: در این بازی نیز به مانند بازی‌های گذشته چندین مصدوم و محروم داریم، ولی بازیکنان تیم برای گرفتن نتیجه در این دیدار تمرکز لازم را دارند تا با پیروزی در این دیدار کار صعود تیم به لیگ دسته اول را قطعی کرده و در سه بازی باقیمانده با آرامش بیشتری به میدان روند.

وی تصریح کرد: بازی تیم افزون‌پلاست مقابل شوپی ملارد از اهمیت زیادی برخوردار است و پیروزی در این دیدار برای ما خیلی مهم است که امید داریم بازیکنان این مسئله را درک کنند تا بتوانیم نتیجه لازم را در این دیدار بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان، تیم شوپی ملارد را تیم قدرتمند و پرمهره‌ای دانست و گفت: تیم شوپی ملارد امسال نتوانسته نتیجه دلخواه خود را بگیرد و اگر نظم تیمی خودش را حفظ می‌کرد می‌توانست یکی از تیم‌های رده بالای جدول باشد.

محمودی بیان داشت: تیم شوپی ملارد برخلاف برخی که ادعا دارند انگیزه‌ای در این دیدار ندارد برای گرفتن نتیجه از تیم صدرنشین انگیزه‌های زیادی دارد و چون استرس سقوط را ندارند برای اثبات خود با هدف گرفتن نتیجه وارد میدان می‌شوند.

این سرمربی فوتسال متذکر شد: انتظار می‌رود در بازی روز جمعه مقابل شوپی ملارد بتوانیم با پیروزی از میدان خارج شویم تا کار صعودمان یکسره شود.

دیدار تیم‌های افزون‌پلاست کاشان و شوپی ملارد عصر روز جمعه سوم شهریور به قضاوت ابراهیم مصیبی، حسن کشاورز، مهدی آقا میرزایی و عزیزعلی خدایی برگزار می‌شود.

تیم افزون‌پلاست کاشان در چهار هفته به پایان بازی‌ها با 41 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های مقاومت البرز و علیصدر همدان با 34 و 31 امتیاز دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول