اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پانزدهم لیگ دسته دو فوتسال

افزون‌پلاست مقابل شهرداری نکا متوقف شد

خبرگزاری فارس: دیدار دو تیم افزون‌پلاست کاشان و شهرداری نکا از هفته پانزدهم لیگ دسته دو فوتسال با تساوی به پایان رسید.

افزون‌پلاست مقابل شهرداری نکا متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، این دیدار که عصر پنجشنبه به قضاوت علیرضا رمضانی، وحید سلیمانی، علی مرادیان و محمدرضا رحمانی و نظارت مرتضی درودیان در سالن جهان پهلوان تختی کاشان برگزار شد در پایان با تساوی 4 بر 4 به پایان رسید.

تیم افزون‌پلاست در این دیدار که هشتمین دیدار خانگی‌اش محسوب می‌شد امید زیادی داشت تا با پیروزی در این دیدار خانگی ضمن ادامه سریال پیروزی‌های خانگی خود فاصله خود را با رقیبان حفظ کند، اما در نهایت کاشانی‌ها نتوانستند بر حریف خود به برتری دست یابند تا کاشانی‌ها برای اولین بار در خانه متوقف شوند.

علیرضا رمضانی داور اول این دیدار در همان دقایق اولیه بازی نیمه اول، تکل بازیکن افزون‌پلاست را ضربه پنالتی اعلام کرد که منجر به گل شد و یکی از جنجالی‌ترین تصمیمات داوری را به وجود آورد که موجب اعتراض بازیکنان افزون‌پلاست نیز شد.

در ادامه این دیدار نیز تیم داوری این بازی، بارها تصمیمات بحث ‌‌برانگیزی گرفتند که موجب اعتراض تیم‌ها به خصوص تیم میزبان شد. بازی فیزیکی دو تیم و برخی تصمیمات داوران موجب شد در مقاطعی از بازی،‌ مسابقه از کنترل خارج شود. 

درخشش ابراهیم ابراهیمی سنگربان شهرداری نکا در این بازی بارها بازیکنان افزون‌پلاست را از گلزنی محروم کرد.

غیبت مسعود حداد و عمران سرانجام دو بازیکن تأثیرگذار افزون‌ پلاست کاشان به دلیل مصدومیت و محرومیت در این بازی حضور نداشتند.

عدم تمرکز بازیکنان افزون پلاست کاشان در زدن ضربات نهایی به ویژه از دست دادن دو ضربه پنالتی موجب شد تا افزون پلاست برای نخستین بار دو امتیاز خانگی را از دست بدهد و ضمن اینکه کار خود را در دیدارهای آینده دشوار کرد، موجب امیدواری تعقیب‌کنندگان صدر جدول نیز شد.

در این دیدار برای تیم افزون پلاست کاشان مرتضی زیدآبادی دو گل و حامد جعفریان و امیر مولایی هر کدام یک گل به ثمر رسانیدند و برای تیم شهرداری نکا نیز مرتضی ایزدخواه، میثم علی‌بیگی، حمید عبادی و مظاهر گرم‌رودی هر کدام یک گل وارد دروازه حریف کردند.

تیم افزون پلاست کاشان تا پیش از این دیدار از هفت دیدار خانگی خود هفت پیروزی کسب کرده بود و هیچ تیمی تاکنون نتوانسته بود در کاشان از افزون پلاست امتیاز بگیرد.

تیم افزون در هفته شانزدهم در قزوین به مصاف تیم بیمه حدیث این شهرستان می‌رود.

مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور با حضور 24 تیم در دو گروه 12 تیمی شمال و جنوب برگزار می‌شود. در گروه شمال این رقابت‌ها، 12 تیم، افزون‌پلاست کاشان، سالکو شاهرود، شهدای جلین گرگان، سایپا اردبیل، باربن قزوین، شهرداری نکاح، بیمه حدیث قزوین، هیئت همدان، میلاد تنکابن، قارچ ملارد، آپتک کرج و مقاومت البرز حضور دارند، که رقابت‌های خود را به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

در گروه جنوب نیز 12 تیم همیاری اراک، کیان اصفهان، جام جم یزد، نماینده چهار محال بختیاری، پولاد گسترش بروجرد، بنیاد هرمزگان، جهان‌اسپرت سیرجان، سجاد زابل، دایتی شیراز، برق شیراز و گیتی‌پسند اصفهان حضور دارند.

در پایان دور مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله پلی‌آف مسابقات برای صعود و جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ن10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول