اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتسال کشور

افزون‌پلاست کاشان میلی‌متری قزوین را برد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور مقابل میهمان خود بیمه حدیث قزوین به پیروزی رسید.

افزون‌پلاست کاشان میلی‌متری قزوین را برد

به گزارش خبرگزاری فارس ازکاشان، این دیدار که عصر امروز در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی کاشان برگزار شد در پایان با پیروزی 5 بر 4 تیم افزون‌پلاست کاشان به پایان رسید.

در این دیدار که قضاوت تیم داوری استان البرز اعتراض‌هایی را نیز به همراه داشت هر دو تیم تا اواخر نیمه اول نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند اما در یک دقیقه پایانی این نیمه هردو تیم موفق شدند یک‌بار دروازه یکدیگر را گشوده  و با مساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم تصمیمات داوران این دیدار موجب شد تا نماینده کاشان در 12 دقیقه به پایان بازی پنج خطا شده و حساسیت بازی دو چندان شود و به دلیل اعتراض بازیکنان دو تیم به نحوه قضاوت بازی در چندین مرحله با توقف‌هایی همراه شود.

تیم افزون‌پلاست کاشان در نیمه دوم چهار بار دیگر دروازه تیم بیمه حدیث قزوین را گشود و نماینده قزوین نیز سه بار موفق به باز کردن دروازه تیم افزون‌پلاست کاشان شدند که اغلب گل‌های دو تیم به علت پنج خطا شدن از روی نقطه پنالتی دوم زده شد و یک ضربه پنالتی نیز توسط محمد هاشمی‌خواه سنگربان تیم افزون‌پلاست کاشان مهار شد تا نماینده کاشان در این دیدار خانگی با پیروزی 5 بر 4 مقابل تیم بیمه حدیث قزوین به سه امتیاز حساس و با ارزش این دیدار برسد.

در این دیدار باز هم کاپیتان مسعود حداد مرد سه گله افزون‌پلاست بود و دو گل دیگر کاشانی‌ها را امیر مولایی و عمران سرانجام به ثمر رسانیدند.

گل‌های تیم بیمه حدیث قزوین نیز در این دیدار توسط محسن داوری(سه گل) و محمد کاکاوند به ثمر رسید.

قضاوت این دیدار را  پژمان رضایی، فرزین صالح، مجید اکبرپور و سعید دل‌انگیز از استان البرز بر عهده داشتند و حاج مهدی هنروری از تهران نیز ناظر این دیدار بود.

تیم افزون‌پلاست کاشان در هفته ششم  این رقابت‌ها جمعه هفته آینده در همدان میهمان تیم علیصدر همدان است.

اسامی تیم افزون‌پلاست کاشان در این دیدار شامل محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، عمران سرانجام، محمدحسین منصوری‌نیک، محمد مرتضی زیدآبادی، سعید کشانی، علی تسلیمیان، میثم ناصری، امیر مولایی، حامد جعفریان، داود حمیدی و ابوالفضل کریمی بود که با سرمربی‌گری سعید محمودی و سرپرستی داود عامری به میدان رفته بودند.

و در تیم بیمه حدیث قزوین نیز بازیکنانی چون مهرداد صیادی‌نیا، علیرضا محسن‌زاده توچاهی، امید طالبی، محسن داوری، محمد گورانی، حامد اصلی‌بیگی، محمد کاکاوند و سهیل رمضانی با هدایت علی فرهانی و سرپرستی وحید رشوند به میدان رفتند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول