اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صبا:

داور سبب به‌ هم ریختن سالن مسابقه فوتسال شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: متاسفانه سوت‌های اشتباه داور و عدم حضور نیروی انتظامی سبب به وجود آمدن درگیری در سالن بهشتی مشهد شد.

داور سبب به‌ هم ریختن سالن مسابقه فوتسال شد

امیر شمسایی پس از شکست تیمش مقابل فرش آرا در سالن شهد بهشتی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بازی از نظر تاکتیکی بسیار پر سرعت و زیبا بود و هر دو تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: تیم ما فرصت‌های بسیار زیادی داشت اما متاسفانه نتوانست از تمام آنها استفاده کند و در نهایت با شکست مواجه شدیم.

سرمربی تیم صبای قم افزود: البته من بیشترین اشکال را از داور مسابقه می‌دانم چرا که نتوانست بازی را به خوبی کنترل کند و با سوت اشتباه خود سبب شد تا جو بازی از هم بپاشد و درگیری‌های پایان مسابقه به وجود آید.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اشکالات این بازی عدم حضور نیروی انتظامی بود، در هیچ مسابقه‌ای با این همه تماشاگر امکان ندارد که نیروی انتظامی حضور نداشته باشد اما نمی‌دانم چه طور در این مسابقه نیروی انتظامی حضور نداشت و حتی قبل از آن اجازه برگزاری مسابقه را دادند.

شمسایی با اشاره به پرتاب بطری از سوی تماشاگران گفت: به هر حال برخی تماشاگران هم تحت تاثیر قضاوت بازی و جو آن قرار گرفتند و این حرکات زشت را انجام دادند که سبب مصدومیت دروازه‌بان ما شد.

وی در ارتباط با درگیری بازیکنان تیمش با داور ادامه داد: من چیزی در این زمینه ندیدم که داور را کتک بزنند، البته بازیکنان هم حق داشتند چرا که داور خیلی بد سوت می‌زد و سبب شد تا ما بازی برده را با شکست عوض کنیم، اما اگر بازیکنی از ما با داور درگیری داشته حتما با وی برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/ک20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول