اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته دوم فوتسال کشور/

افزون‌پلاست کاشان قهرمان نیم‌فصل شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان در هفته دهم دور رفت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور با غلبه بر مقاومت البرز به مقام قهرمانی نیم‌فصل رسید.

افزون‌پلاست کاشان قهرمان نیم‌فصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دیدار تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان با مقاومت البرز که شامگاه پنجشنبه در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی کاشان به پایان رسید با پیروزی یک بر صفر نماینده کاشان خاتمه یافت.

دیدار حساس دو تیم در حالی با سوت داوران این دیدار امید مصداقی، حمیدرضا قدسی راغب، علی میرعبداللهی و مرتضی اعلائی در حضور سعید قاسمی ناظر فدراسیون  آغاز شد که پیروزی هر یک از دو تیم سند قهرمانی نیم‌فصل مسابقات را در یک هفته به پایان نیم‌فصل امضا می‌کرد.

تقابل بهترین خط حمله بازی‌ها و بهترین خط دفاع این مسابقات بر حساسیت این دیدار افزوده بود تا نماینده کاشان با پیروزی در این دیدار خانگی ضمن کسب قهرمانی نیم‌فصل، نوار پیروزی‌های مقاومت البرز را پاره کرده و نخستین شکست این تیم را رقم بزند.

بازیکنان دو تیم در این دیدار که با استقبال تماشاگران کاشانی روبرو شد طی مدت 40 دقیقه زمان بازی صحنه‌های زیبایی از یک فوتسال تماشاگرپسند را ارائه کردند و ثابت کردند اگر در جایگاه اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند به حق شایسته چنین جایگاهی هستند.

تیم افزون‌پلاست کاشان که تاکنون در کاشان نتیجه را به حریفان واگذار نکرده و کاشان را تبدیل به دژ تسخیر‌ناپذیر نموده است با وجود دو بازیکن محروم خود علی تسلیمیان و محمد منصوری بازی قابل قبولی را ارائه کرد.

در این دیدار که دو تیم بارها دروازه یکدیگر را با خطر روبه‌رو کردند، بازیکنان جوان مقاومت البرز به‌ نظر می‌رسد اگر دقت و تجربه بیشتری داشتند شاید نتیجه دیگری را در این دیدار به‌دست می‌آوردند.

افزون‌پلاست کاشان نیز که موقعیت بی‌شماری را از دست داده بود در یک موقعیت از تجربه کاپیتان خود مسعود حداد نهایت استفاده را برد و دروازه حریف را در سه دقیقه به پایان نیمه دوم باز کرد تا ضمن کسب مقام قهرمانی نیم‌فصل، اولین شکست تیم مقاومت البرز را نیز که مستحق شکست در این میدان نبود را رقم بزند.

تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان در هفته یازدهم این رقابت‌ها و آخرین بازی نیم‌فصل هفته آینده در شاهررود به مصاف سالکو تیم قعر جدول می‌رود.

در این دیدار محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، عمران سرانجام، محمد حسین منصوری نیک، محمد مرتضی زیدآبادی، محمد کاشانی، سعید کشانی، علی تسلیمیان، میثم ناصری، امید مولایی، حامد جعفریان، داود حمیدی، ابوالفضل کریمی، به‌عنوان بازیکن میثم ناصری اعضای تیم افزون‌پلاست کاشان را همراهی کردند.

سید مجید عرب، مرتضی فراهانی، پویان احمدنیا، حمید بخسی‌فرد، علی طارمی، علی عابدین، وحید تهرانی، میثم نوری، مجید خزایی، امیر بهادر طاهری، عباس اسد بشامی، احمد صالحی‌نژاد نیز به‌عنوان بازیکنان تیم مقاومت البرز در این دیدار به میدان آمدند. 

مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور با حضور 24 تیم در دو گروه 12 تیمی شمال و جنوب برگزار می‌شود. در گروه شمال این رقابت‌ها، 12 تیم، افزون‌پلاست کاشان، سالکو شاهرود، شهدای جلین گرگان، سایپا اردبیل، باربن قزوین، شهرداری نکاح، بیمه حدیث قزوین، هیئت همدان، میلاد تنکابن، قارچ ملارد، آپتک کرج و مقاومت البرز حضور دارند، که رقابت‌های خود را به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

در گروه جنوب نیز 12 تیم همیاری اراک، کیان اصفهان، جام جم یزد، نماینده چهار محال  وبختیاری، پولاد گسترش بروجرد، بنیاد هرمزگان، جهان‌اسپرت سیرجان، سجاد زابل، دایتی شیراز، برق شیراز و گیتی‌پسند اصفهان حضور دارند.

در پایان دور مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله پلی‌آف مسابقات برای صعود و جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول