اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با یک برنامه‌ریزی 3 ساله

تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان لیگ برتری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان، گفت: هدف‌گذاری سه ساله برای تیم افزون‌پلاست کاشان، صعود به لیگ برتر کشور است.

تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان لیگ برتری می‌شود

محمدهادی مدرس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در این برنامه سه ساله، امسال به عنوان سال اول حفظ تیم و روند روبه رشد این تیم در لیگ دسته دوم فوتسال کشور در دستور کار است و برای سال دوم صعود به لیگ دسته یک برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در سال سوم حضور تیم افزون‌پلاست صعود این تیم به لیگ برتر فوتسال کشور پیش‌بینی شده که در صورت تحقق آن برنامه‌های آینده این باشگاه نیز در مورد تیم‌های پایه و پشتوانه‌سازی برای آینده این باشگاه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

مدیرعامل تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان، هزینه امسال تیم افزون پلاست کاشان برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور را نزدیک به یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: حدود نیم میلیارد ریال از این مبلغ توسط مدیر عامل شرکت افزون‌پلاست و مدیریت رستوران مریم تأمین شده و بقیه آن در صورت موفقیت تیم در بازی‌های امسال نیز توسط مدیرعامل شرکت افزون‌پلاست و در صورت امکان از سوی مدیران شهرستان تهیه می‌شود.

این مسئول ادامه داد: برای کسری مبلغ اعلام شده حتی اگر بتوانیم از حامیان ورزشی و یا مدیران شهرستان کمک بگیریم این کار را انجام می‌دهیم چرا که تیم افزون‌پلاست نماینده شهرستان کاشان بوده و افتخار آن نیز متعلق به شهرستان کاشان و مردم این شهر است.

مدرس‌زاده یادآور شد: تیم افزون پلاست کاشان در کنار استفاده از بازیکنان بومی، برای تقویت خود امسال از شش بازیکن تهرانی با نام‌های سعید کشانی، علی تسلیمیان، حامد جعفری، امید مولایی، داود حمیدی و میثم ناصری که سابقه بازی در لیگ برتر فوتسال و امیدها را دارند در ترکیب خود استفاده می‌کند.

مدیرعامل تیم فوتسال افزون‌پلاست تصریح کرد: در کنار تیم از رضا ناصری دروازه‌بان تیم ملی و بازیکن لیگ برتر به عنوان مدیر فنی تیم استفاده می‌شود.

وی از آغاز فعالیت‌های تیم«ب» افزون‌پلاست کاشان برای حضور در رقابت‌های زیرگروه استان اصفهان خبر داد و گفت: در این تیم که بازی‌های خود را از اردیبهشت‌ماه در لیگ استان اصفهان آغاز می‌کند از دیگر بازیکنان خوب فوتسال کاشان که از تیم جا ماندند و شایستگی حضور در تیم را دارند استفاده شده که در صورت درخشش این بازیکنان در تیم«ب»به تیم اصلی در لیگ دسته دوم کشور اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول