اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ فوتسال دسته دوم/

افزون‌پلاست کاشان قزوین‌ را هم برد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال افزون پلاست کاشان در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور مقابل باروبن قزوین به پیروزی رسید.

افزون‌پلاست کاشان قزوین‌ را هم برد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در این دیدار که عصر پنجشنبه در سالن پهلوان تختی این شهرستان برگزار شد تیم افزون‌ پلاست کاشان موفق شد با نتیجه 8 بر 3 تیم فوتسال باروبن نماینده قزوین را مغلوب کند.

تیم افزون پلاست کاشان در حالی در نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک با پیروزی به رختکن رفت که حامد جعفریان در اواخر این نیمه با کارت قرمز داور اخراج شد و مسلم دیگبری و اردشیر یزدان‌پناه نیز به دلیل اعتراض به رأی داور از نیمکت این تیم به جایگاه ویژه هدایت شدند.

تیم افزون پلاست در اوایل نیمه دوم گل دوم و گل مساوی را نیز دریافت کرد تا در 10 دقیقه اول نیمه دوم سراسر حمله شد و مزد حملات بی‌امان خود را با شش گلی که درون دروازه نماینده قزوین جای داده بگیرند و در پایان این دیدار با نتیجه 8 بر 3 میهمان خود باروبن قزوین را شکست داد و سومین پیروزی خود را در سومین هفته از این رقابت‌ها جشن بگیرد.

در این دیدار مسعود حداد به مانند دو بازی قبلی خود مرد سه گله افزون پلاست بود و علاوه بر عمران سرانجام که دو گله کاشانی‌ها بود، سعید کشانی، مرتضی زیدآبادی و محمد هاشمی‌خواه دروازه‌بان افزون پلاست نیز توانستند دروازه حریف قزوینی خود را باز کنند.

گل‌های تیم فوتسال باروبن قزوین نیز توسط حمید مرادی، ابراهیم بیگدلی و شهرام موحدزاده به ثمر رسید.

مسئولیت قضاوت و نظارت این دیدار را رضا رحیمی، کاظم قنبری از استان مرکزی، علیرضا سمیعی از استان اصفهان و سعید قاسمی از تهران عهده‌دار بودند.

تیم افزون پلاست کاشان با این پیروزی  موقعیت خود را در صدر جدول گروه شمال لیگ دسته دوم فوتسال کشور تثبیت کرد.

کاشانی‌ها در هفته چهارم این رقابت‌ها در شهرستان نکا، میهمان تیم شهرداری نکا می‌باشند.

تیم افزون پلاست کاشان با نفراتی مانند محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، عمران سرانجام، محمد حسین منصوری نیک، محمد مرتضی زیدآبادی، سعید کشانی، علی تسلیمیان، میثم ناصری، امیر مولایی، حامد جعفریان، داود حمیدی و ابوالفضل کریمی به دیدار نماینده گرگان آمده بود که توانست با سرمربی‌گری سعید محمودی، مربی‌گری اردشیر یزدان‌پناه و مسلم دیگبری و نیز سرپرستی داود عامری بر حریف خود غلبه کند.

اما در تیم باروبن قزوین بازیکنان داود ورودگریان، صادق چاکانی، شهرام موحدزاده، جلال گودرزچکینی، فرهاد گودرزچکینی، ابراهیم بیگدلی، علیرضا علی‌پور، حمید مرادی، حسین ملکی، محمدهادی یعقوبی‌آوه، محمد یوسفی و علیرضا مبارکی نتوانستند از شکست تیم‌شان مقابل نماینده کاشان جلوگیری کنند.

مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور با حضور 24 تیم در دو گروه 12 تیمی شمال و جنوب برگزار می‌شود.

در گروه شمال 12 تیم افزون پلاست کاشان، سالکو شاهرود، شهدای جلین گرگان، سایپا اردبیل، باروبن قزوین، شهرداری نکاح، بیمه حدیث قزوین، هیئت همدان، میلاد تنکابن، قارچ ملارد، آپتک کرج و مقاومت البرز حضور دارند، که رقابت‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

در گروه جنوب این رقابت‌ها  نیز 12 تیم همیاری اراک، کیان اصفهان، جام جم یزد، نماینده چهارمحال و بختیاری، پولاد گسترش بروجرد، بنیاد هرمزگان، جهان‌اسپرت سیرجان، سجاد زابل، دایتی شیراز، برق شیراز و گیتی پسند اصفهان حضور دارند که رقابت‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

در پایان دور مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله پلی‌آف مسابقات صعود کرده و  برای کسب جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول