اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری:

راه ساری مدعی لیگ برتر فوتسال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری پس از شکست تیمش مقابل صبای قم گفت: یقین دارم روزهای خوبی در انتظار تیم فوتسال راه ساری است و این تیم به جمع مدعیان لیگ در هفته‌های آینده باز می‌گردد.

راه ساری مدعی لیگ برتر فوتسال می‌شود

سعید نجاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در دو بازی که مقابل حریفان شکست خوردیم حق بازیکنان باخت نبود.

وی افزود: در هر دو بازی مقابل صنایع گیتی پسند و صبای قم تنها با اختلاف یک گل از حریفان شکست خوردیم که به راحتی می‌توانستیم پیروز باشیم.

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری در ادامه تصریح کرد: در بازی شب گذشته مقابل صبای قم دو بار در خانه حریف و در حضور تماشاگرانش پیش افتادیم که بر اثر بی‌تجربگی بازیکنان نتیجه بازی را واگذار کردیم.

نجاریان گفت: بازیکنان در دو بازی گذشته خود خوب بازی کردند، اما بنا به دلایلی در زدن ضربات آخر دقت و تمرکز کافی نداشتند.

این مسئول بیان داشت: فکر می‌کنم هنوز بازیکنان به هماهنگی و شرایط آرمانی بدنی لازم نرسیدند و مربیان باید با بازیکنان بیشتر کار تاکتیکی و بدنی انجام دهند.

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری با اعلام حمایت از محمدرضا حیدریان ابراز داشت: همان‌طور که بارها در مصاحبه‌های گذشته خود اعلام کردم حیدریان از بازیکنان و مربیان باتجربه فوتسال کشور است که برای کسب نتایج دلخواه باید از سوی مدیریت باشگاه حمایت شود.

نجاریان تصریح کرد: یقین دارم روزهای خوبی در انتظار تیم فوتسال راه ساری است و این تیم با بازیکنان خوب و جوان خود به جمع مدعیان لیگ در هفته‌های آینده باز می‌گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای بازی این هفته مقابل میثاق تهران در خانه بازیکنان فقط برای کسب سه امتیاز بازی به میدان می‌روند تا با نخستین پیروزی خود در لیگ روحیه بگیرند و شادی را به تیم و هواداران برگردانند.

به گزارش فارس، تیم راه ساری در هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شب گذشته در سالن ورزشی حیدریان سه بر دو مغلوب میزبان خود صبای قم شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول