اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال افزون پلاست کاشان:

افزون پلاست برای تداوم صدرنشینی به مصاف اردبیل می‌روند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال افزون پلاست کاشان گفت: این تیم برای ادامه صدرنشینی و پیروزی به مصاف سایپا اردبیل می‌رود.

افزون پلاست برای تداوم صدرنشینی به مصاف اردبیل می‌روند

سعید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به دیدار تیمش با نماینده اردبیل در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور اظهار داشت: تیم افزون پلاست در دیدار خانگی خود مقابل سایپا اردبیل باید به پیروزی برسد تا  ضمن صدرنشینی، فاصله خود را با رقیبانش حفظ کند.

وی افزود: تیم سایپا اردبیل گرچه جزو تیم‌های رده پایین جدول است اما تیمی بومی و جنگنده‌ای است که برای فرار از جمع تیم‌های پایین جدول تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا از کاشان دست خالی برنگردد.

سرمربی تیم افزون پلاست کاشان تصریح کرد: نماینده کاشان نیز تاکنون در دیدارهای خانگی خود امتیازی از دست نداده است و در این دیدار با همه احترامی که برای تیم سایپا اردبیل قائل هستیم برای صدرنشینی خود و ادامه روند پیروزی‌های داخل خانه، چاره‌ای به غیر از پیروزی نداریم.

محمودی شکست هفته قبل خارج از خانه افزون پلاست مقابل شهدای جلین گرگان را حادثه‌ای پیش‌بینی نشده دانست و با تأکید بر اینکه اینکه افزون پلاست کاشان مستحق شکست نبود افزود: هفته قبل با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر دقت بیشتری داشتیم  بازی 3 بر صفر برده را 7 بر 6 واگذار نمی‌کردیم.

وی افزود: بازی هفته قبل تمام شده و به خاطره‌ها پیوسته است و برای رسیدن به هدف نهایی خود 10 بازی مهم و حساس دیگر که هر یک از دیگری سخت‌تر و دشوارتر است پیش رو داریم که از هم‌اکنون باید برای تک تک این بازی‌ها طرح و برنامه داشته باشیم.

به گفته وی، یکی از طرح‌هایی که می‌تواند انگیزه و انرژی افزون پلاست کاشان را برای پیروزی بر حریفانش دوچندان نماید حضور مسئولان شهرستان کاشان در سالن جهان پهلوان تختی کاشان است.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود مسئولان شهرستان برای تشویق نماینده منطقه کمی به خود زحمت داده و لااقل بازی‌های دور برگشت را با حضور در سالن مسابقات، کنار تیم باشند تا بازیکنان با انگیزه‌ای مضاعف‌تر به مصاف حریفان خود بروند.

دیدار برگشت تیم افزون پلاست کاشان و سایپا اردبیل از هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور ساعت 17 امروز 16 تیرماه در سالن تختی کاشان به قضاوت جواد غلامزاده، مصطفی باقرزاده، علیرضا سمیعی و بهروز رحیمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول