اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از قهرمانی آسیا

فوتسالیست قمی به مسابقات دانشجویان جهان اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: فوتسالیست قمی بعد از قهرمانی در مسابقات دانشجویان آسیا همراه با تیم ملی کشورمان به رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان اعزام می‌شود.

فوتسالیست قمی به مسابقات دانشجویان جهان اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کمتر از سه ماه از برگزاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا به میزبانی کشورمان می‌گذرد و تیم ملی دانشجویان ایران در نخستین دوره این رقابت‌ها با کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان داد.

این در حالی است که در رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا 10 تیم حضور داشتند که در پایان تیم‌های ملی (الف) و (ب) کشورمان با کسب برتری مقابل حریفان خود جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کرده و در نهایت تیم (الف) ایران قهرمان شد.

در ترکیب تیم ملی (الف) فوتسال دانشجویان کشورمان قهرمانی نخستین دوره رقابت‌های دانشجویان آسیا، محمد دهقان سنگربان جوان و آینده‌دار حال حاضر تیم فوتسال صبای قم نیز حضور داشت که در نهایت افتخار کسب عنوان قهرمانی آسیا را در کارنامه موفقیت‌های خود به ثبت رساند.

یکی از دستاوردهای موفقیت در کسب عنوان نخست و جایگاه قهرمانی رقابت‌های نخستین دوره فوتسال دانشجویان آسیا، به دست آوردن جواز حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان جهان است و محمد دهقان یکی از ملی‌پوشان اعزامی کشورمان به این بازی‌ها خواهد بود.

در حالی که رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان جهان به میزبانی پرتغال برگزار می‌شود، دهقان یکی از اعضای تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی دانشجویان است.

این بازیکن قمی اکنون در رقابت‌های قهرمانی فوتسال لیگ برتر در اوج آمادگی است و با جدیت تمرینات خود را ادامه می‌دهد تا با آمادگی به مراتب بیشتر در پیکارهای دانشجویان جهان شرکت کند.

دهقان در مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان پسر آسیا که با شرکت برترین‌های قاره کهن در شهر تهران برگزار شد، در درون دروازه بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و همراه با تیم ملی عنوان برتر آسیا را کسب کرد.

این دروازه‌بان هم‌اکنون یکی از اعضای ثابت ترکیب تیم فوتسال صبای قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و در سه بازی اخیر صبای قم در جدال با تیم‌های فوتسال شهرداری تبریز، راه ساری و فرش آراء مشهد بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول