اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته اول لیگ فوتسال دسته دوم کشور

افزون‌پلاست کاشان گام اول را محکم برداشت

خبرگزاری فارس: در اولین هفته از دور رفت لیگ دسته دوم فوتسال کشور تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان موفق شد مقابل میهمان خود تیم شهدای جلین گرگان به پیروزی دست یابد.

افزون‌پلاست کاشان گام اول را محکم برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در این دیدار که عصر امروز در سالن پهلوان تختی این شهرستان برگزار شد تیم  افزون‌پلاست کاشان نماینده گرگان را با نتیجه 10 بر 5 با شکست بدرقه کرد.

تیم افزون‌پلاست کاشان در این دیدار با استفاده از میزبانی خود موفق شد نیمه نخست را با اندوخته مناسب و پیروزی 6 بر 2 به رختکن برود.

نماینده کاشان در پایان نیمه دوم موفق شد حریف خود را با نتیجه پرگل 10 بر 5 مغلوب کند و گام اول را در اولین هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور محکم بردارد.

در این دیدار مسعود حداد و عمران سرانجام هر کدام سه گل، سعید کشانی دو گل و مرتضی زیدآبادی و امیر مولایی هرکدام یک گل برای تیم افزون‌پلاست کاشان به ثمر رسانیدند.

گل‌‌زنان تیم فوتسال شهدای جلین گرگان نیز مهدی ناصری قلعه پایانی و الیاس قجری محمدآبادی بودند که به ترتیب با به ثمر رساندن سه و دو گل توانستند اختلاف را کم کنند.

قضاوت این دیدار را حمیدرضا طیب، مرتضی توکلیان و علیرضا سمعیی بر عهده داشتند که مرتضی درودیان به عنوان ناظر فدراسیون آنان را در برگزاری مسابقه یاری می‌داد.

تیم افزون پلاست کاشان با نفراتی مانند محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، عمران سرانجام، محمد حسین منصوری نیک، محمد مرتضی زیدآبادی، سعید کشانی، علی تسلیمیان، میثم ناصری، امیر مولایی، حامد جعفریان، داود حمیدی و ابوالفضل کریمی به دیدار نماینده گرگان آمده بود که توانست با سرمربی‌گری سعید محمودی، مربی‌گری اردشیر یزدان‌پناه و مسلم دیگبری و نیز سرپرستی داود عامری بر حریف خود غلبه کند.

بازیکنان تیم فوتسال شهدای جلین گرگان  را نیز در این مسابقه ابوذر تازیکه، کرم تازیکی بالاجلینی، سید رسول خلیلی، مهدی ناصری قلعه پایانی، عباس پایین محلی، علی محمدی، مصطفی دهقان، رشید بحق، الیاس قجری محمدآبادی، محمد علی علایی، سید علی حسینی سرچشمه‌ای و حسینعلی فرزبود تشکیل می‌دادند که با سرمربی‌گری حسین علی بابایی و سرپرستی محمد علی عرب‌ مفرد به مصاف نماینده کاشان آمده بودند.

مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور با حضور 22 تیم در دو گروه 11 تیمی شمال و جنوب برگزار می‌شود که در گروه جنوب این رقابت‌ها 11 تیم همیاری اراک، جام جم یزد، نماینده چهارمحال وبختیاری، پولاد گسترش بروجرد، بنیاد هرمزگان، جهان‌اسپرت سیرجان، سجاد زابل، افزون‌پلاست کاشان، دایتی شیراز، برق شیراز و گیتی پسند اصفهان حضور دارند که رقابت‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

در پایان دور مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله پلی‌آف مسابقات راه می‌یابند که برای صعود و کسب جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول