اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت هشت تیم در صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قهرمان فوتسال جام رمضان استان قم شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان قم با کسب برتری مقابل حریفان خود موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال جام رمضان صدا و سیما استان قم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قهرمان فوتسال جام رمضان استان قم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات فوتسال جام رمضان قهرمانی صدا و سیمای مرکز استان قم امسال با شرکت هشت تیم برگزار شد و در نهایت این تیم فوتسال باشگاه‌های خبرنگاران جوان بود که با کسب برتری مقابل حریفان خود بر سکوی قهرمانی ایستاد.

امسال رقابت‌های فوتسال جام رمضان صدا و سیما به ابتکار مسئولان برگزاری این رقابت‌ها به شکل دوره‌ای برگزار شد و هر تیم در هفت مسابقه این جام به میدان رفت تا در نهایت چهار تیم بالای جدول راهی دیدارهای مرحله نیمه نهایی شوند.

بدین ترتیب در پایان 22 شب برگزاری این رقابت‌ها، در نهایت تیم‌های فوتسال پژوهش‌های صدا و سیما، مرکز قم (الف)، معارف (ب) و باشگاه خبرنگاران جوان با کسب رتبه‌های اول تا چهارم به مرحله حذفی این جام صعود کردند.

شیوه برگزاری بازی‌های مرحله حذفی نیز به این شکل بود که تیم اول با تیم چهارم و تیم دوم با تیم سوم بازی‌های مرحله نیمه نهایی را برگزار کردند و در نهایت دو تیم برتر برای تعیین قهرمان این رقابت‌ها راهی دیدار نهایی شدند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم فوتسال مرکز قم (الف) به مصاف تیم فوتسال معارف (ب) صدا و سیمای قم رفت که این دیدار جذاب و تماشایی در نخستین بازی نیمه نهایی، پر گل از آب درآمد و طی آن تیم فوتسال مرکز قم (الف) موفق به شکست چهار بر دو رقیب همیشگی خود شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان صدا و سیمای قم، تیم‌های فوتسال پروژه‌های صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان به مصاف یکدیگر رفتند که کمتر کسی تصور پیروزی خبرنگاران جوان و صعود آنها به دیدار نهایی را داشت اما این اتفاق رخ داد و فوتسالیست‌های خبرنگار با کسب پیروزی مقابل یکی از مدعیان دائمی قهرمانی جام رمضان صدا و سیما راهی دیدار نهایی شدند.

بدین ترتیب تیم‌های فوتسال مرکز قم (الف) و باشگاه خبرنگاران جوان به مسابقه پایانی رقابت‌های فوتسال جام رمضان صدا و سیمای قم راه یافتند تا تیم قهرمان در پایان 40 دقیقه رقابت نزدیک این دو تیم در مسابقه فینال شناخته شود.

در دیدار نهایی که شب گذشته در زمین اختصاصی این رقابت‌ها در صدا و سیمای قم برگزار شد، فوتسالیست‌های باشگاه خبرنگاران جوان و مرکز قم (الف) در حضور مدیر کل و معاونین صدا و سیمای قم به مصاف یکدیگر رفتند که فاتح این دیدار باشگاه خبرنگاران جوان بود.

دیدار دو تیم در وقت‌های عادی بسیار زیبا و جذاب بود اما دو تیم هر چقدر تلاش کردند راهی به دروازه یکدیگر نیافتند تا در نهایت تساوی بدون گل در پایان این دیدار رقم خورده و بدین ترتیب سرنوشت قهرمان جام رمضان فوتسال صدا و سیمای قم به ضربات پنالتی کشیده شود.

در حالی که تماشاگران زیادی ناظر دیدارهای نهایی و رده‌بندی بودند، در این بخش فوتسالیست‌های باشگاه خبرنگاران جوان قم بهتر از رقیب سرسخت خود عمل کردند و در پایان ماراتن پنالتی‌ها با حساب شش بر پنج به برتری رسیده و بدین ترتیب برای نخستین بار عنوان قهرمانی جام رمضان صدا و سیمای قم را کسب کردند.

داود گودرزی، محسن اسمی، احمد تیموری، علی‌اصغر ابراهیم‌پور، محمد بهشتی، رضا جعفری، علیرضا شابرم به مربیگری محمدجعفر عابدی، سرپرستی محمدصادق اعرابی و مدیریت محمد بابایی ترکیب تیم فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان قم را در این مسابقات تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول